what to do?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Anonym trådstarter

ja, jeg er så gået hen og forelsket mig i en jeg har haft noget kørende med i et stykkke tid.. hmm.. det er også fint nok men så sov han hjemme ved mig fra igår til idag og så da vi ligger i sengen efter vi har hygget os siger han så til mig at han kun vil være bolle venner med mig.. og ja nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for er jo pisse forelsket! og jeg har sagt til ham at jeg er forelsket i ham og når vi er sammen så opføre vi os som kærester går med hinanden i hånden sidder der hjemme og nusser og alt det der... hvad skal jeg gøre... for det gør sq for ondt på mig hvis det kun skal blive til det der venner med fordele som han kalder det for det duer jo ikke når man har følelser med i spillet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

sarahb

ud med ham, det der ender kun med "a broken heart" for dig. Og når han har taget den beslutning tror jeg ikke du kan omvende ham, hvis han så dig som kæreste potentiale så havde han aldrig nævnt ordet bollevenner.

Anmeld

13. september 2010

Anonym trådstarter

det er jo også bare pisse hårdt når jeg har følelser for ham! og jeg holder så pisse meget af ham!

Anmeld

13. september 2010

sarahb

ja det er hårdt nu, men det vil blive endnu hårdere jo længere tid der går. Og måske vil han se på dig på en anden måde hvis du ikke bare accepterer at være et knald for ham. Lige nu har han dig jo i sin hule hånd.

Anmeld

13. september 2010

N1

Den klassiske situation 

Han er ikke vild (nok) med dig til at være kærester. Han vil muligvis gerne lede efter et bedre alternativ til dig uden at ha' dårlig samvittighed. Men når han er færdig med at bage på andre piger i byen, og de IKKE gider ha' ham med hjem, vil han gerne ha' en sød piges arme at sove i alligevel.

Kort sagt: Han vil gerne ha' én at bolle med - men han synes ikke, du er god nok til at møde hans mor. Og han finder på et tidspunkt en pige, han godt gider være kæreste med - og så bliver du EKSTRA-dumpet, fordi han så ikke engang gider bolle med dig mere. 

Det er hårde ord - men de er alt for tit smertende sande!

Han er IKKE det værd! 

Anmeld

13. september 2010

Pia.

Anonym skriver:

ja, jeg er så gået hen og forelsket mig i en jeg har haft noget kørende med i et stykkke tid.. hmm.. det er også fint nok men så sov han hjemme ved mig fra igår til idag og så da vi ligger i sengen efter vi har hygget os siger han så til mig at han kun vil være bolle venner med mig.. og ja nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre for er jo pisse forelsket! og jeg har sagt til ham at jeg er forelsket i ham og når vi er sammen så opføre vi os som kærester går med hinanden i hånden sidder der hjemme og nusser og alt det der... hvad skal jeg gøre... for det gør sq for ondt på mig hvis det kun skal blive til det der venner med fordele som han kalder det for det duer jo ikke når man har følelser med i spillet!

Ja den er svær - ikke så rart at du vil det ene og han kun det andet... Jeg tror at hvis jeg var dig ville jeg stoppe det i tide inden du bliver alt for såren - hvis I kun er "venner med fordele" så vil du på et tidspunkt blive meget mere såret end du ville gøre nu...

Hvad siger han til du har følelser for ham ?

Knus Pia

Anmeld

13. september 2010

MM1987

Der er intet at gøre, medmindre du nyder at pine dig selv...

Fyre er vildt gode til at køre et spil, både fordi de fortsat får alle fordelene, og de får bekræftigelse, fordi de stadig kan få dig til at hoppe i seng med dem...

Det er den barske virkelighed - for den der med at hvis han bare lige får lidt længere tid med dig, så bliver han også forelsket, den holder ikke... 

Brug hellere din tid på en fyr der også gerne vil have en kæreste, og som ikke skal bruge lang tid på at blive forelsket i dig, du vil da hellere have en der falder for dig med det samme, og som vil dig...

Det er hammer hårdt at give slip, men jeg er sikker på du siger god dag til noget bedre...

Anmeld

13. september 2010

Pia.

sarahb skriver:

ud med ham, det der ender kun med "a broken heart" for dig. Og når han har taget den beslutning tror jeg ikke du kan omvende ham, hvis han så dig som kæreste potentiale så havde han aldrig nævnt ordet bollevenner.

Meget enig...

Anmeld

14. september 2010

Anonym trådstarter

ja, det er rigtig nok.. tror også bare at det var det eller hvad kan man sige for jeg kan virkelig mærke på mig selv at jeg ikke kan klare det der... så har sagt til ham at jeg vil have en pause hvor vi hverken snakker sammen eller noget for det her k're mig virkelig ned kan jeg mærke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.