Endnu en nedtur.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2010

AnneH

Ventede en opringning fra Skejby i dag om resultatet af optøningen af vores æg. Men hodl hvor en nedtur det blev. Begge æg var gået i stå igår.
Måske det var derfor jeg var så trist og ked af det i går?!?! Havde i hvert fald en rigtig øv dag og sad på et tidpunkt bare og tudet over tilværelsen og det det nu igen

Vidste jo godt at det kunne være dårlige nyheder de ringede med, men hold kæft hvor rammer det hårdt, når man nu havde sat sig op for endnu et forsøg også kommer man ikke rigtig i gang.

Så nu skal vi til og melde os til en ny hormonbehandling når min mens kommer. De her afslag og nederlager tager hårdt på mig. Jeg tager aller hormon behandlingerne i stiv arm og jeg stikker mig gerne, men at få meldingen: "nej desværrer, der er ikke flere pladser" eller "desværre jeg har dårlige nyheder" de slår mig ud af kurs

Hvorfor skal det være så skide svært at få den familie vi så brændende ønsker os???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

SussieThyssen

Et stort varmt knus herfra.
Jeg synes bare det er så synd for dig/jer.
Vi må håbe det lykkedes en dag

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. september 2010

MM1987

Orhh... for pokker - kender det kun alt for godt...

Håber du hænger i lidt endnu, det skal nok lykkedes...

for at næste gang er lykkens gang...

Anmeld

13. september 2010

otlitrom

Det er jeg ked af at læse, Anne! Jeg tror mandag d. 13. er en rigtig dum dag!

Hvor må det gøre ondt, at det I havde håbet og opsat Jer på ikke skulle lykkes denne gang!

Masser af tanker og knus!

Anmeld

13. september 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Ventede en opringning fra Skejby i dag om resultatet af optøningen af vores æg. Men hodl hvor en nedtur det blev. Begge æg var gået i stå igår.
Måske det var derfor jeg var så trist og ked af det i går?!?! Havde i hvert fald en rigtig øv dag og sad på et tidpunkt bare og tudet over tilværelsen og det det nu igen

Vidste jo godt at det kunne være dårlige nyheder de ringede med, men hold kæft hvor rammer det hårdt, når man nu havde sat sig op for endnu et forsøg også kommer man ikke rigtig i gang.

Så nu skal vi til og melde os til en ny hormonbehandling når min mens kommer. De her afslag og nederlager tager hårdt på mig. Jeg tager aller hormon behandlingerne i stiv arm og jeg stikker mig gerne, men at få meldingen: "nej desværrer, der er ikke flere pladser" eller "desværre jeg har dårlige nyheder" de slår mig ud af kurs

Hvorfor skal det være så skide svært at få den familie vi så brændende ønsker os???

Kæmpe krammer herfra

Ved precist hvad du snakker om... Tudedag her også, vi blev afvist...

Hvor må det være hårdt når ægene ikke bliver til noget... Håber sådan at næste gang er lykkens gang for jer!!!!!!!

Anmeld

13. september 2010

Faith

Åh hvor jeg bare husker det alt for godt! Og hvor er det bare usigeligt hårdt gang på gang at få dårlige nyheder.

Vi havde 5 forsøg og har nu et par lækre tvillingedrenge. Så opgiv ikke håbet!!!

Anmeld

15. september 2010

AnneH

Nu er humøret meget bedre, tak for alle jeres svar.

Jeg skulle lige have afslaget lidt på afstand, og nu ser vi frem til min mens kommer så vi evt kan komme med i behandlingen hurtigt. Men der er jo desværre chance for at de ikke har plads Men er sikker på at vores positive indstilling nok skal hjælpe os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.