Øv bøv .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Maja88

revet æbler er også godt mod opkast.

Ellers er det self. vigtigt med væske men prøv eventuelt afkogt vand med saftevand så det ikke smager så grimt.

Med hensyn tig forstoppelse: Har du prøvet at koge noget vand og herefter blande det med rørsukker. skal selvfølgelig drikkes afkølet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Malene&Frederikke skriver:

Jaa.. men tænkte om det kunne være forstoppelse der begyndte at trykke den anden vej? Muligvis dumt tænkt - men noget logik kunne der jo godt være i det

Det vil jeg ikke udelukke. 

For når der er en prop og hele system er fyldt med aff - skal de jo ud en eller anden vej og derved opkast..

Vi har kørt med aff pulver i 10 mdr i samarbejde med børne amb - 1 brev moxalole om dagen. Er i tlf kontakt med dem ca hver 14 dag - men det er også fordi vi er i gang med udredning på 14. mdr nu. Så er derude hver 2 mdr.

Anmeld

13. september 2010

<3

Malene&Frederikke skriver:

min datter er syg! Hendes dagpleje mor skrev at jeg var nødt til at hente hende pga. opkast....hun har kastet op 2 gange mens hun har været afsted, og det var ret meget der kom op, sagde hendes dagplejemor. Da vi kørte hjemad kastede hun igen op - hvilket betød en bil, autostol, tøj osv smurt ind i opkast

Hun er lidt varm, men ikke alarmerende feber ... hun klager over ondt i maven. Og så er det jeg sidder og tænker på....hun har været forstoppet - og er det stadig, for vi kan ikke rigtig få gang i maven med hverken det ene eller det andet.

Mit spørgsmål: Kan hendes kvalme, mavepine og opkastninger skyldes forstoppelsen? Og skal jeg se tiden an - eller ringe til vagtlægen?

Lige nu sidder hun og tygger i et wasa-knækbrød med kanel....hun er sulten siger hun - og det kan man jo egentlig godt forstå

Ja forstoppelse kan forsage opkast

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.