ville i eje dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. september 2010

sarahb

ville i eje dem her hvis det er, de findes i lyserød, lyseblå og camel. Og findes i størrelserne 6-9 mdr 9-12 12-18 18-24mdr. Der er ca 6-8 ugers ventetid på dem, hvilket passer til den kolde tid.
De er i polyester.
De vil koste ca. 150 kr.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Ranarupta

sarahb skriver:

ville i eje dem her hvis det er, de findes i lyserød, lyseblå og camel. Og findes i størrelserne 6-9 mdr 9-12 12-18 18-24mdr. Der er ca 6-8 ugers ventetid på dem, hvilket passer til den kolde tid.
De er i polyester.
De vil koste ca. 150 kr.

Jeg synes simpelthen, at de er så søde, men de passer da ikke til en dreng, eller hva'? 

Og tænker lidt om dét, at de er lavet i polyester vil gøre, at foden bliver enormt varm og ikke kan ånde i støvlen?

Altså jeg aner jo ingenting...  Det var bare nogle tanker...

Anmeld

13. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes de er vildt søde, men gør mig samme tanker omkring åndbarhed og polyester

Anmeld

13. september 2010

Gustavsmor

De er da bare for nuttede.....men passer desværre ikke til en dreng tror jeg!!

Anmeld

13. september 2010

sarahb

der er selvfølgelig ikke samme åndbarhed som i ruskind og uld ligesom når vi selv går i sko der ikke er af læder.
Ungerne har dem jo selvfølgelig ikke på en hel dag når det er så små størrelser.
Altså jeg har ugg til isaac da han var lille, synes de var såå fine, så fandt jeg disse, et billigere alternativ hvis det havde interesse.

Anmeld

13. september 2010

Risen

Super søde, men ville nok ikke give 150 kroner for dem Har set noget ligende i H&M til 49  

Anmeld

13. september 2010

BabyStella!

sarahb skriver:

De er i polyester.
De vil koste ca. 150 kr.

Er de meget bløde? Tænker på om det er "gå-sko/støvle"?

Anmeld

13. september 2010

sarahb

BabyStella! skriver:

Er de meget bløde? Tænker på om det er "gå-sko/støvle"?

det er mere til indendørs brug

Anmeld

13. september 2010

Diana...

EJ de er simpelt hen bare for søde. Jeg ved ikke om jeg ville købe dem jeg sidder stadig og tygger på det hi hi Men uanset hvad ville det ikke blive til denne vinter hun bliver jo først født til januar. Men SKØNNE er de virkelig søde 

Anmeld

13. september 2010

klmf

Jeg kunne sagtens finde på at give Oliver dem på - de er da sådan lidt eskimo-agtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.