Søger hjælp til matematik (ligninger) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2010

Trolde_mor

IAH skriver:

Hvis læreren er min mor, så kan jeg godt spørge hende. Det er bare ikke sikkert hun gider.. Men jeg kan da prøve, når jeg taler med hende..

Iben

Jeg kan nemlig heller ikke selv få den til at gå op. Troede det var fordi jeg havde lavet en fejl, men når i andre heller ikke kan få den til at gå op, må der vel være en "fejl" i selve ligningen som vores lærer har skrevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2010

Frejsmor

Trolde_mor skriver:

Jeg kan nemlig heller ikke selv få den til at gå op. Troede det var fordi jeg havde lavet en fejl, men når i andre heller ikke kan få den til at gå op, må der vel være en "fejl" i selve ligningen som vores lærer har skrevet.

Der er helt sikkert en fejl i ligningen.. Jeg har lige brugt min Ti89 grafregner og den siger false.. Så I må lige mobbe jeres lærer lidt med det hehe, forlang flødeboller eller noget..

Anmeld

17. september 2010

IAH

Charlotte89 skriver:

Kan/vil du gerne hjælpe mig med denne her også 6x-2(x+3)=4x-2

Den kan jeg nemlig overhovedet ikke få til at gå op.

Er det stadig den ligning, der er citeret hér?

Hvis det stadig er relevant, kan jeg ringe til den interaktive matematiklærer.. Hun gider sikkert nok... 

IAH

Anmeld

17. september 2010

Lotte14

IAH skriver:

Er det stadig den ligning, der er citeret hér?

Hvis det stadig er relevant, kan jeg ringe til den interaktive matematiklærer.. Hun gider sikkert nok... 

IAH

Ja, det er den ligning. Vores lærer har lige fortalt at det var ham som der havde skrevet forkert, og at den ikke kan gå op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.