Hej Piger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Mai-pigen

..jeg er nu 38+5! Jeg lider af karpaltunnelsyndrom samt kløe over hele kroppen! Det gør det lidt svært at foretage sig noget, jeg er dog ved at gå ud af mit gode skind, er virkelig begyndt at kede mig, og kan ikke rigtig få tiden til at gå.. Føler slet ikke jeg får udrettet noget...  Er virkelig så utålmodig!!

Hvad får I andre tiden til at gå med???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Bavianis

Det virker måske lidt mærkeligt, men hvad er karpaltunnelsyndrom??

Anmeld

13. september 2010

Mai-pigen

Bavianis skriver:

Det virker måske lidt mærkeligt, men hvad er karpaltunnelsyndrom??

Næh..det virker da ikke mærkeligt!!  Karpaltunnelsyndrom er sovende, smertende fingre, oftest tommel-, pege- og langemand. Dette opstår pga væske der trykker på en nerve i håndleddet.. Det er meget smertefuldt, og invaliderende! Jeg har haft det siden uge 15 ca, og går til akupunktur 2 gange i ugen for det! Nu er det desværre så slemt at jeg føler mig meget hæmmet, kan ikke strikke, male eller lign. Skrælle kartofler er heller ikke det fedest! Der er mange gravide der får det, jeg havde dog heller aldrig hørt om det før..

Min svigerinde fik det også, hendes gik bare ikke væk efter graviditeten, så hun måtte opereres! 

Anmeld

13. september 2010

Mai-pigen

Er der slet ikke nogen der vil ud med hvad I får/fik den sidste søde ventetid til at gå med???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.