Frederik er 5 måneder, startede med grød for 1½ uge siden.Herhjemme ser vores dag sådan ud:
Kl.5.30-6.30 vågner han og får MME. Bagefter bliver han pudslet,kommer i noget tøj.
Fra kl. 7.00-7.30 leger farmand med sønnen,mens mor kommer i bad og i noget tøj.
Kl.7.30-8.30 leger vi sammen,ligger på maven og snakker sammen.
kl.8.30-9.30 får han en formiddagslur.
kl.9.30 MME
ca. kl.10.00-12.00 går vi tur og handler,snakker og synger osv.sammen med søn,mens jeg går,selvom jeg må indrømme jeg føler mig lidt fjolset når jeg snakker sådan ud i den blå luft,men regner med at andre mødre godt kan forstå mig, hi hi.
12.00-13.30 leger lidt,ordner flasker mm. og søn bruger sine 20 i sin skråstol, som han ææælsker. Han råber og snakker og armene går på ham,mens han ser tegnefilm. Så får han en smule grød.
kl.13.30 MME
kl.14.00-16.00 han leger selv lidt i kravlegård, ellers leger vi lidt sammen,han får sig en lille powernab.
16.00 kommer farmand hjem hvor de leger sammen og mor kan få en lille pause.
16.30 MME
19.00 får han et bad,kommer i nattøj og får sin natflaske
19.30 sover han ca. men han kan ikke selv falde i søvn heller ikke i løbet af dagen, han skal lige lave protest og han vil ikke give sig,får mor luller ham i søvn,synger lidt/snakker og sut. Vi har prøvet mange forskellige ting når han skal puttes,men ikke noget der virker. Så lige pt. bliver han hjulpet i søvn i stuen
Hvor efter vi ligger ham i seng, med nussseklud.
Sådan ser vores hverdag ud, forskudt +- med 1 time.