Skal jeg være nervøs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2010

louiseHasselstrøm

Ved min sidste graviditet i foråret havde jeg ingen symptomer på at jeg var gravid andet en positiv test...
Da vi når til nf skanningen viser det sig at der ikk er noget foster og at det er gået til grunde i uge 7
for foretaget en udskrabning i uge 12

nu er det så at jeg er gravid igen og haft kvalme og opkast i en uge
men lige idag har jeg det fint, er derfor bange at der er noget galt.

Er blevet skannet 2 gange og den sidste viste hjerteblik og skal skannes igen på torsdag

Men er bare så nervøs lige nu

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Frk. Himmelblå

Du skal da IKKE være nervøs!

Nyd nu din graviditet! Man kan  alligevel (desværre!)aldrig gardere sig mod tragedier, og sandsynligheden er så lille for, at der skulle være noget galt. Især nu, hvor du har set hjertet slå .

Det hele skal nok gå! Og hele vejen gennem din graviditet vil du opleve stor variation i, hvordan du har det! Nogle dage er man sløj og tænker kun på mave og baby, og andre dage oplever man ved sengetid, at man faktisk ikke har skænket det en tanke hele dagen, for man har lavet alt muligt og haft det fint! 

Men kan da godt forstå dig med den oplevelse, du har i bagagen! 

Anmeld

13. september 2010

Sisley

Hvor langt er du henne nu? Det er jo meget normalt at man får det bedre efter 1. trimester. Hvis det beroliger dig, så ring og tag en snak med din læge eller jordemoder.

Anmeld

13. september 2010

louiseHasselstrøm

Jeg er 8+5... Ved godt man ikk kan samligne graviditeter men ved min 1 havde jeg det sådan i 4mdr og det stoppede langsomt... Tror jeg ringer og tager en snak med lægen i morgen bare for at få i sjælen...

Anmeld

13. september 2010

Frk. Himmelblå

louiseHasselstrøm skriver:

Jeg er 8+5... Ved godt man ikk kan samligne graviditeter men ved min 1 havde jeg det sådan i 4mdr og det stoppede langsomt... Tror jeg ringer og tager en snak med lægen i morgen bare for at få i sjælen...

God idé.

Be' evt. om en skanning igen.  Med din historie, synes jeg, du burde have lov. Så du kan få lidt ro i sjælen og lov til at NYDE din dejlige graviditet.

Anmeld

13. september 2010

louiseHasselstrøm

Har en skanning på torsdag og gynælogen vil følge mig til uge 12.., hvor de andre tager over...

Anmeld

13. september 2010

AnneCatrine

Kender bestemt følelsen som du går med oplevede selv det samme sidste år, mit baby foster var gået til grunde i uge 9 og så nu her efter 1 år blev jeg gravid igen, og jeg har været nervøs ved hver eneste scanning, jeg fik også tilbudt flere scanninger i starten fordi jeg var så bange.. Men ja nu har jeg set min søn og prøver at slappe af og nyde det hele er i uge 25 nu så det er fantastisk... bare tænk positivt ,-)

Men tror bare at man ikke tør at glæde sig selvom man virkelig ønsker det, nok fordi frygten hele tiden sidder i en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.