Jer der har/havde prøvet i over et år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Efter i havde prøvet i over et år, kom det naturligt derefter, eller fik i hjælp ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

685 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Anonym trådstarter

Fik i hjælp, eller kom det naturligt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Anonym trådstarter

...?

Anmeld

13. september 2010

oo

jamen...den er lidt kringlet for os, for vi blev naturligt gravide i januar 2010 efter vi havde prøvet siden maj 2007 OG haft et helt år med IUI forsøg

Anmeld

13. september 2010

Lou

Vi gik i gang for 1 1/2 år siden, men har aldrig fået mens efter p pille stop, så jeg er endelig ved at blive undersøgt nu.  Håber jeg får positive nyheder om evt. behandling af et overproducerende hormon på fredag. Så vi får chance for at prøve naturligt!!

Anmeld

13. september 2010

Lucipher

Jeg blev gravid et halvt år efter jeg smed pillerne, med det endte i en SA. Så blev jeg hys et par måneder efter og gik til lægen som sendte os på klinik. Skulle så ringe når min mens kom så jeg kunne blive scannet og alt det der. Men den kom aldrig og nu har jeg en fantastik lille dreng. Tror det var det at få ro på og vide at nu ville der ske noget som gav min krop ro nok til at blive gravid.

Hilsen Julie

Anmeld

13. september 2010

Silas&Mille

Blev naturligt gravid efter 2 år og 3 måneder.

Vi er aldrig blevet undersøgt, men overvejede det da vi havde prøvet i 2 år.

Anmeld

13. september 2010

piadas

Jeg er blevet naturligt gravid alle tre gange.

Første gang tog det 18 måneder, anden gang 21 måneder og til februar kommer lillesøster, som tog 16 måneder at lave.

Jeg havde da overvejet, om vi skulle tage til læge, men pga. vores unge alder, havde vi god tid. Jeg nåede lige at føde vores søn inden jeg blev 22. Jeg var lige fyldt 25 år, da jeg fødte vores datter, og nu her 3. gang er jeg 31 år.

Jeg tror på, at det er bedst at blive naturligt gravid - derfor har vi nok også undladt at gå til lægen. Måske fordi jeg et eller andet sted vidste, at det nok skulle lykkes, fordi det har det gjort før, men det kræver eddermaneme en stor bunke tålmodighed. Jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har testet bare fordi jeg var gået én dag over for så at blive skuffet.

Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg ikke kunne finde på at gennemgå fertilitetsbehandling, hvis det var det, der skulle til, for det ville jeg naturligvis, hvis ikke det ville lykkedes naturligt!

Vi vil faktisk gerne have fire børn, men jeg ved ikke, om jeg er parat til alle de nederlag, jeg ved, der vil komme med negative tests, når lillesøster er født og vi på et eller andet tidspunkt bestemmer os for at gå i gang igen....meeeen der er jo laaang tid til så den tid den sorg (eller forhåbentlig glæde)!

fingre for at I snart får heldet med jer!

Knus Pia 19+6

Anmeld

13. september 2010

FruEllingsen

Der gik 22 lange måneder fra jeg smed p-pillerne til at jeg stod med en positiv test.

Marcus blev lavet i første IUI forsøg

Anmeld

13. september 2010

Muffinmus

Det kom naturligt, og det gør det heldigvis for de fleste så kæmp lidt endnu.-)

Desværre havde jeg en Ma, der lige styrtede min verden. Og derefter tog det endnu 2 år at blive gravid igen...OGSÅ naturligt, selv om det tog laaaang tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.