Jeg er blevet naturligt gravid alle tre gange.
Første gang tog det 18 måneder, anden gang 21 måneder og til februar kommer lillesøster, som tog 16 måneder at lave.
Jeg havde da overvejet, om vi skulle tage til læge, men pga. vores unge alder, havde vi god tid. Jeg nåede lige at føde vores søn inden jeg blev 22. Jeg var lige fyldt 25 år, da jeg fødte vores datter, og nu her 3. gang er jeg 31 år.
Jeg tror på, at det er bedst at blive naturligt gravid - derfor har vi nok også undladt at gå til lægen. Måske fordi jeg et eller andet sted vidste, at det nok skulle lykkes, fordi det har det gjort før, men det kræver eddermaneme en stor bunke tålmodighed. Jeg ved ikke hvor mange gange, jeg har testet bare fordi jeg var gået én dag over for så at blive skuffet
.
Det betyder selvfølgelig ikke, at jeg ikke kunne finde på at gennemgå fertilitetsbehandling, hvis det var det, der skulle til, for det ville jeg naturligvis, hvis ikke det ville lykkedes naturligt!
Vi vil faktisk gerne have fire børn, men jeg ved ikke, om jeg er parat til alle de nederlag, jeg ved, der vil komme med negative tests, når lillesøster er født og vi på et eller andet tidspunkt bestemmer os for at gå i gang igen....meeeen der er jo laaang tid til så den tid den sorg (eller forhåbentlig glæde)!
fingre for at I snart får heldet med jer!
Knus Pia 19+6
Anmeld