Hej i dejlige kvinder...
Øv en uge jeg er gået ind i...
For det første så er farmand taget på kursus i jylland (Det er den 5 uge han er i gang med ud af 13). Det er bare slet ikke sjovt at være "alenemor". Lucas er heldigvis en dejlig dreng som er nem og altid glad... Men vi er begge snottet og hoster, så han er lidt pylret og vil helst være hos mig hele tiden 
For det andet, så vågnede jeg op i lørdags med en hævet kind... Lignede seriøst en som havde fået en ordentlig en på hovedet. Det viser sig så at jeg muligvis skal have fjernet en visdomstand da der ikke rigtig er plads til den. Så jeg er på pencilin (Og de er rimelig hårde mod maven og gør en vildt træt) og skal til tandlægen på onsdag. Jeg hader tandlæger!!! Og hvad gør jeg så lige med junior når der ikke rigtig er nogen til at passe ham... Min familie bor i Jylland og min kæreste familie skal på arbejde. Så er nødt til at tage ham med... Men synes bare slet ikke det er optimalt
Oveni det, skal jeg til lægen på torsdag hvor jeg skal have taget en masse prøver. Jeg har et mindre problem med mit hjerte. Nogle gange slår det MEGET hurtig uden nogle grund. det slår så stærkt at jeg under 1 min er så kvæstet i hele min krop at jeg kan sove med det samme. Jeg døjede rigtig meget med det for nogle år tilbage hvor jeg slet ikke var i stand til noget når det skete. Værst var det når jeg besvimmede. Jeg har været til mange undersøgelser, fået taget en masse prøver og gået rundt med elektroder. Men de kunne bare ikke finde ud af hvorfor. Det gik så i sig selv, men er så småt begyndt at vende tilbage
Og synes slet ikke det er sjovt... For kan ikke lade vær med at tænke på hvis det en dag skete nu hvor jeg er alene med vores søn... Og hvis det var et slemt anfald hvor jeg besvimmer eller lignende
Så
for at min læge gider tage det meget alvorligt denne gang og så finder ud af hvad det er der er galt.
Ihhh hvor det lettede at få alt det ud... Det er jo en masse små ting... Men når det hele ramler sammen så er det skisme ikke sjovt 
Tak fordi du/i læste med... 
Anmeld