Dating på nettet, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Selvfølgelig. Jeg tror bare de fleste så melder hus forbi, hvis man ikke har billede

Det er en større videnskab! Aner slet ikke, hvad man gribe eller gøre i

Jeg tænkte så bare at vedhæfte til dem jeg skrev til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Anonym

Anonym skriver:

Jeg tænkte så bare at vedhæfte til dem jeg skrev til.

Også en mulighed Hvorfor i alverden skal det også bare være så svært?

Anmeld

26. april 2011

Hanne_mor

Jegh er set flere her på siden som har benyttet sig af ofir-chatten. Jegher (ikke personligt, men min søster) god erfaringer med http://www.be2.dk

Held og lykker i cyper space ;-)

Anmeld

26. april 2011

eElak

Dating sucks.... 

Men det er bare om at springe ud i det og håbe det bedste - jeg har ikke opgivet endnu 

Anmeld

26. april 2011

Frøken J.

Hanne_mor skriver:

Jegh er set flere her på siden som har benyttet sig af ofir-chatten. Jegher (ikke personligt, men min søster) god erfaringer med http://www.be2.dk

Held og lykker i cyper space ;-)

Uha, den skal man passe på med. Der var en masse om siden oppe i kontant på et tidspunkt, fordi der var en masse snyd og bøvl på siden

Anmeld

28. april 2011

Hanne_mor

Secrets skriver:

Uha, den skal man passe på med. Der var en masse om siden oppe i kontant på et tidspunkt, fordi der var en masse snyd og bøvl på siden

ja det har jeg godt hørt...

Men er det ikke bare som de fleste andre sider.. man skal huske at læse det med småt??

Anmeld

28. april 2011

Frøken J.

Hanne_mor skriver:

ja det har jeg godt hørt...

Men er det ikke bare som de fleste andre sider.. man skal huske at læse det med småt??

Nej, det var skam endnu værre. Sådan noget med at blive snydt på penge, support der ikke var til at få fat i, trækning af enorme beløb trods udmeldelse samt en masse falske profiler og breve. Prøv at se på trustpilot! Samlet ud af 64 anmeldelser har de fået EN stjerne ud af fem :O  http://www.trustpilot.dk/review/www.be2.dk

Anmeld

28. april 2011

Anonym

Anonym skriver:

Nu springer jeg sgu ud i det der dating noget eller jeg er faktisk sprunget, men jeg kan ikek finde ud af det.

Hvordan gør man, altså er det dumt med billede, skal man selv finde dem eller bare svare på nogle af alle de breve man får? og hvilke kriterier? jeg mener normalt møder man en der siger en noget og så videre derfra, man kan jo ikke "mærke" folk sådan rigtigt gennem det her medie.

Nu har jeg så mange mange breve og har mest lyst til at slette alle og lukke min profil, men vil jo også gerne finde manden.

HJÆLP...

Jeg mødte selv min mand gennem nettet, og da jeg ikke selv ville svare på mails osv fra profiler uden billede lagde jeg selv et billede ind også.

Og så er der vel altid kriteria hvorfra man kan udelukke nogen? Ellers kan man vel ret hurtigt mærke, om personen er en, man føler, man kan "snakke" med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.