Hej alle,
I slutningen af 2009 blev jeg gravid(ikke planlagt, men dog ønsket) og havde en SA i 7. uge - ØV.
Efterfølgende har jeg fået en kegleoperation, men har nu fået grønt lys af lægerne til at starte "Projekt Baby" 
Min kæreste og jeg, startede for ca. 2½-3 uger siden med at forsøge aktivt. Jeg tager ikke ÆL-tests, måler temperatur osv, da jeg mener at det kan stresse mig alt for meget, ved at have for meget fokus på den ønskede graviditet. Jeg er ikke bange for, at jeg ikke kan blive gravid, da jeg jo har været det.
Jeg har det sidste dage(under 1 uge i hvert fald) haft MEGET hyppig vandladning - ca. 1 gang i timen og nogle gange hver ½ time. Derudover har jeg haft kvalme on/off de sidste 3 dage. Jeg føler mig utilpas og har haft meget ømhed i mit højre bryst og lidt i det venstre. Som om en hest har sparket på dem hele natten
Ej, spøg til side. Men de er ømme og tunge.
I går tog jeg så en test, som var meget svag positiv. Jeg tog igen to til morgen(men det var ikke den første morgenurin) og de var begge negative. Jeg fatter hat af de forskellige resultater. Jeg har haft murren i maven og små "stik" i går. Jeg ved godt, at man kan bilde sin krop meget ind, hvis man fokuserer meget på det, så jeg tør ikke stole på, at den test i går reelt var positiv. Jeg har en kortere cyklus på 26 dage og skal have min mens på lørdag d. 18/9.
Hvad i alverden skal jeg dog tro? Jeg har bestilt nogle tests online, som kan måle ned til 10 mIU/ml i urinen.
Min veninde siger, jeg skal bestille tid hos lægen, men jeg vil alligevel vente til den er klar positiv(hvis den bliver det). Men burde jeg overhovedet kunne teste allerede nu? Og kan der have været en fejl på testen fra i går?
Tusind tak for hjælpen 
Anmeld