Jeg havde da heeeelt glemt at jeg skal huske at skifte min søn og give ham ordentlig med mad inden han sover om aftenen. Godt lægen lige mindede mig om det. IDIOT. Selvfølgelig sørger jeg sgu da ordentlig for mit barn. Helt ærligt. Hvis drengen har brug for mad om natten, så ska han sgu da ha det, hvad enten den gamle idiot til læge mener at det ik er normalt. ARGHHHH!!!
Min søn har været forkølet og hoster endnu. Han vågner om natten og er sulten og så får han da selvfølgelig mad. De sidste tre nætter har han hostet bagefter og så kastet op :-( Lille pus.
Derfor kontaktede jeg lægen imorges som gerne ville ha vi kom. Det var så en gammel idiot jeg kom ind til.
Han lyttede hurtig på Magnus men det var fint. Og så gik han ellers mere op i at han da er for gammel til at vågne om natten og især til at få mad om natten. Han er 10 mdr.
Han spurgte fanme om jeg sørgede for at skifte ham og gi ham ordentlig med mad inden han kom i seng. Som om jeg ik sørger for mit barn. Han har åbenbart behov for mere mad i løbet af de 12 timer der går fra han får mad til han står op igen.
Syns godt nok det var plat at han siger sådan noget. Gamle idiot.
Sorry men havde lige brug for at komme af med min irritation
Anmeld