"Skaaaaat, jeg skal lige fortælle dig noget sindssygt!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Det tænker jeg stadig ind imellem....

Hun er MIN DATTER!... hvor er det vildt!!!!!

Sådan har jeg det også. Det er den største berigelse nogensinde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Det tænker jeg stadig ind imellem....

Hun er MIN DATTER!... hvor er det vildt!!!!!

Ja det ER sgu vildt!!! Jeg har stadig ikke vænnet mig til når andre siger: "Det er Carlas mor!"

Anmeld

15. september 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ja, de tanker havde jeg også...for noget tid siden!! Søren har bare været så übercool hele graviditeten og nu går han rundt med et halvsindssygt blik i øjnene og sir flere gange om dagen "vi skal have en baby"...både til mig og til August og til sig selv

ha ha ha NU er det gået op for ham!!!! Der er jo også under en måned til termin!!!

Anmeld

15. september 2010

oo

michella80 skriver:

Ja det ER sgu vildt!!! Jeg har stadig ikke vænnet mig til når andre siger: "Det er Carlas mor!"

jeg havde en sms korrespondance med min mor idag (hun var her igår), hvor jeg skrev "tænk at næste gang jeg ser min mor er det fordi jeg selv skal være mor!" og hun svarede "ja tænk! og du kan godt regne med at det blir den største oplevelse i hele dit liv!"

Anmeld

15. september 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg havde en sms korrespondance med min mor idag (hun var her igår), hvor jeg skrev "tænk at næste gang jeg ser min mor er det fordi jeg selv skal være mor!" og hun svarede "ja tænk! og du kan godt regne med at det blir den største oplevelse i hele dit liv!"

Åååårh ja det er også noget helt specielt!!!! Det bliver bare ikke bedre end det!!!! Verdes største gave!!!!

Anmeld

15. september 2010

klmf

Skrev så lige i det forkerte indlæg.... Mosler det lige over det rette sted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.