14 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. september 2010

Tulle22

Jeg er i dag gået 14 dage over tid, var til lægen her til morgen. Der var testen negativ. Lægen ville ikke tage nogle blodprøve, og hun ville hverken be eller afkræfte, om jeg var gravid. 

Nogle der har stået i samme situation? Og nogle der har testet positiv mere end 14 dage efter forventet mens? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

quar20

Ja jeg sku ha haft min mens. d 15 januar, og kunne først teste positiv d. 25 marts - også først det ved lægen..!!

Anmeld

13. september 2010

Tulle22

quar20 skriver:

Ja jeg sku ha haft min mens. d 15 januar, og kunne først teste positiv d. 25 marts - også først det ved lægen..!!

Det var sent! Men dejligt at høre det kan lade sig gøre 

Anmeld

13. september 2010

quar20

Tulle22 skriver:

Det var sent! Men dejligt at høre det kan lade sig gøre 

ja det var nemlig rigtig sent - men ja det kan altså godt lade sig gøre..

Anmeld

13. september 2010

Tulle22

quar20 skriver:

ja det var nemlig rigtig sent - men ja det kan altså godt lade sig gøre..

Havde du så nogen symptomer?

Anmeld

13. september 2010

quar20

Tulle22 skriver:

Havde du så nogen symptomer?

overhovedet slet ikke..!! Mærkeligt nok..! de kom så lige pludselig et par uger efter vi havde testet positiv..!!  Og fortsatte til og med uge 23..  - og nu er de desværre begyndt at komme stille frem igen..! ØV altså den kvalme, ømhed i brysterne, lugtesansen er altså ikke det bedste når bettemus har slået en prut for så kommer kvalmen da først..!! =)

Anmeld

13. september 2010

Tulle22

quar20 skriver:

overhovedet slet ikke..!! Mærkeligt nok..! de kom så lige pludselig et par uger efter vi havde testet positiv..!!  Og fortsatte til og med uge 23..  - og nu er de desværre begyndt at komme stille frem igen..! ØV altså den kvalme, ømhed i brysterne, lugtesansen er altså ikke det bedste når bettemus har slået en prut for så kommer kvalmen da først..!! =)

Dit tilfælde er jo bare et klassisk eksempel på alle kroppe reagere forskelligt.  Og mega ufedt du lider med den kvalme nu. Men du får jo en dejlig lille bebs ud af det

Anmeld

13. september 2010

quar20

Tulle22 skriver:

Dit tilfælde er jo bare et klassisk eksempel på alle kroppe reagere forskelligt.  Og mega ufedt du lider med den kvalme nu. Men du får jo en dejlig lille bebs ud af det

Ja lige præcis og man skal aldrig sige aldrig.. =)

Ja det lidt øv men ja..! Ved jo hvad jeg får i mine arme så jeg overlever skam nok.. =) 

Anmeld

15. september 2010

Tulle22

Jeg har stadig ikke fået mens

Det er begyndt at irritere mig nu, forstår simpelthen ikke hvad der sker. Har ikke tænkt på det siden i mandags, og mens er stadig ikke kommet. Tester self en gang i løbet af ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.