Sukker pasta, og forslag til drengedåbs kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.154 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. september 2010

LilyMarleen

Hej i kloge kagebagere..

Jeg har før prøvet at lave det der mmf,  jeg syntes det sviner slemt, så Jeg har købt sådan noget sukker pasta i Panduro Hobby i Århus, Skal man gøre andet ved det, end at putte farve i ? Jeg har ikke åbnet posen for at mærke konsistens, men klæber det ikke ?? Kan man bare putte farve i, og rulle det ud med kage rulle ?? Eller hvordan funger det ??

Håber der er en der vil gi svar, da jeg ikke vil gå igang med at åbne før jeg ligesom ved hvad jeg har med at gøre.

Ska forsøge mig med min søns dåbs kage. Så jeg vil til at igang med at øve mig lidt.

Oooog.... Er der muligvis nogen der har gode forslag til sådan en ? Evt ligge vedhæfte billede ?

Og go' dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

mullesmith2

Hej du kan bare varme det op i hænderne og ælte det, det er ikke klistret medmindre det bliver for varmt, og så kan du ælte farve ind i det med fingrene det gør jeg altid og så strøer jeg lidt majs stivelse ud på bordet inden jeg ruller ud så hænger det ikke fast

Anmeld

13. september 2010

LilyMarleen

mullesmith2 skriver:

Hej du kan bare varme det op i hænderne og ælte det, det er ikke klistret medmindre det bliver for varmt, og så kan du ælte farve ind i det med fingrene det gør jeg altid og så strøer jeg lidt majs stivelse ud på bordet inden jeg ruller ud så hænger det ikke fast

Iiihh 1000 tak for svar, så ture jeg godt klippe posen op og gå igang :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.