39. Uge, og hovedet står endnu ikke fast ??? !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Swerg

Tina&Martin skriver:

Puuha, skræmmende følelse !!

Har din jordemoder slet ikke tjekket dig for om den har lagt sig klar??? min tjekkede da jeg var i uge 34+6 og der lå baby klar, og nu skal jeg til jordemoder igen på mandag (uge 37+6)

Har de slet ikke holdt godt nok øje med dig og baby... ihhh

Jeg var til jordemoder i uge 36 hvor det var en anden jordemoder end min egen.. Hun mærkede ganske kort og sagde at han stod fast.. Men jeg tvivler MEGET når jeg vågner og ser en baby der ligger på tværs

Syntes altså også at jeg har fået nogen spark dernede nogen gange efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Swerg

Rosa skriver:

Glæææder mig til at høre hvordan det gik Og det var da så lidt - det er jo det vi er her for

Anmeld

13. september 2010

2babygirls

Ejjjjh!!!! er 100% sikker på min bebs ligger som den skal for bliver godt nok udforsket under ribbene hver morgen og når den strækker sig er jeg overhovedet ikke i tvivl.. den laver heller ikke sit hoved-titte-bøh trick mere under mavesækken..

Glæder mig til at høre hvad de finder ud af

Anmeld

13. september 2010

Karo

Rigtigt godt at du kontakter din jm med hensyn til de smerter.

Mht. til hovedet behøver det ikke at have sat sig fast inden du går i fødsel. Begge mine børn har først lagt sig ned mens jeg har ligget med veer. Min datter lagde sig først fast 30 minutter før hun blev født, så det skal du ikke bekymre dig om.

Anmeld

13. september 2010

Swerg

Nu har jeg snakket med en jordemoder, og hun mener at det er fordi han ''strækker'' sig, men hun kunne ikke sige det med sikkerhed, så jeg skal tjekkes af min egen jordemoder på fredag ... Så må vi bare håbe på at det er sådan

Anmeld

13. september 2010

Swerg

Tina&Martin skriver:

Ejjjjh!!!! er 100% sikker på min bebs ligger som den skal for bliver godt nok udforsket under ribbene hver morgen og når den strækker sig er jeg overhovedet ikke i tvivl.. den laver heller ikke sit hoved-titte-bøh trick mere under mavesækken..

Glæder mig til at høre hvad de finder ud af

Nu har jeg snakket med en jordemoder, og hun mener at det er fordi han ''strækker'' sig, men hun kunne ikke sige det med sikkerhed, så jeg skal tjekkes af min egen jordemoder på fredag ... Så må vi bare håbe på at det er sådan

Anmeld

13. september 2010

Swerg

SussieThyssen skriver:

Held og lykke søde ven

Kærligst
Sussie

PS..vil da godt have en opdatering!

Anmeld

13. september 2010

Swerg

Rosa skriver:

Rigtig god ide - eller bare ring til fødegangen, det siger de jo man skal så sent i graviditeten. Ellers skal din JM bare gøre det og så går der længere tid før du får en tid/ svar

for at det går godt!

Anmeld

13. september 2010

2babygirls

Det ser også "langt" ud når de strækker sig derinde, så  for at den ligger som den skal, og at der ikke sker noget inden du er blevet tjekket på fredag

Anmeld

13. september 2010

Swerg

Tina&Martin skriver:

Det ser også "langt" ud når de strækker sig derinde, så  for at den ligger som den skal, og at der ikke sker noget inden du er blevet tjekket på fredag

Tusinde tak for de krydsede fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.