hvad er det for en sang???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Vidunderligeunger

Hej piwer.¨

I titanic bliver der på et tidspunkt sunget en sang/salme som også blev sunget til frede og marys bryllup.

Scenen hvor den bliver sunget er dagen efter rose og jack har været nede og feste på 3. klasse om aftenen hvor lack spiser med på 1. klasse. 

Sangen bliver sunget af rose og de andre 1. klasses passagerer i en stor sal, hvor jack prøver at komme ind fordi han vil i kontakt med rose, men han bliver vist bort..¨

Den sang de synger der - hvad hedder den???? help!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Helle30

"Nærmere Gud til dig". - Dansk.

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Helle30 skriver:

åhr tak!!!!!! den er så god!

Anmeld

12. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

BlyViol skriver:

åhr tak!!!!!! den er så god!

Nu bliver jeg også nysgerrig. Hvor kan man høre den? Synes der var én helt fantastisk salme/melodi til deres bryllup, men aner ikke hvilken. Måske det er den samme?

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Helle30 skriver:

det er ik den :/ den er også god, men det er ik den.

Anmeld

12. september 2010

Tina2

Helle30 skriver:

Er det ikke den orkesteret spiller ude på dækket da skibet er ved at gå ned?? Hvor man ser en masse klip fra de nedre dække hos de fattige som ligger i sengene med deres mænd/koner børn og venter på at drukne?

Er ret sikker på det er den og ikke den de synger deroppe....

Anmeld

12. september 2010

Helle30

Det må hedde nearer God to thee på eng. tænker jeg, og det er der vist også en salme, der hedder...

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu bliver jeg også nysgerrig. Hvor kan man høre den? Synes der var én helt fantastisk salme/melodi til deres bryllup, men aner ikke hvilken. Måske det er den samme?

der blev i hvert fald sunget en engelsk/australsk salme til deres bryllup, som bare var god!! TROR nok de synger on the sea, til sidst i den.

Anmeld

12. september 2010

Tina2

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nærmere Gud til dig, må altså uden tvivl være en begravelsessalme og IKKE en man spiller til et bryllup.....

Anmeld

12. september 2010

Vidunderligeunger

Tina2 skriver:

Er det ikke den orkesteret spiller ude på dækket da skibet er ved at gå ned?? Hvor man ser en masse klip fra de nedre dække hos de fattige som ligger i sengene med deres mænd/koner børn og venter på at drukne?

Er ret sikker på det er den og ikke den de synger deroppe....

jo men ved du hvad den anden hedder??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.