4 mdr. og nægter bryst..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Henri84

Hej søde piger, ville lige høre om i har et godt råd eller lignende..
Alberte begyndte med grød 10 dage før hun blev 4 mdr. da hun bare var sulten, sulten, sulten, og en måneds tid var vågnet for at spise bryst 1 gang i timen natten igennem, og samtiddig spiste mindst hver 2. time om dagen..
Hun guffede det i sig fra start af, men nu er hun blevet lidt for glad for det
Hun er begyndt at nægte bryst dagen igennem, hun skælder ud, græder og laver flitsbue når jeg vil amme hende
Helt modsat af storebror som gladeligt blev ammet til 16 1/2 mdr. og mor sagde stop!
Alt hvad der bliver serveret på en ske er derimod et hit, og det guffer hun i sig! En gang imellem har jeg held til at få hende til at tage en lille tår, men er hun rigtig sulten, ja så skriger hun altså til hun får grød/mos serveret! Hun har fået 1 fast måltid om dagen, og var så småt begyndt på at trappe op til 2, men nu vil hun jo kun have det, så de sidste par dage har hun fået lidt frugtmos indimellem selvom det slet ikke var meningen
Hun er kun 4 mdr. og 1 uge, så hun har jo stadig brug for masser af mælk, men jeg kan jo ikke tvinge hende!? Hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

Ved ikke nok om det...min datter er 3½ måned, men hvad hvis du gav hende en halv portion mos og så ammede hende bagefter???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.