Lørdag pakkede jeg en taske med børnenes og mine ting og kørte hjem til mine forældre. Martin skulle til Amsterdam i weekenden til messe og derfor havde jeg aftalt med mine forældre at børnene og jeg ville komme forbi og blive til idag. Men hold da op hvor har det været hårdt

Marcus er inde i en periode hvor han meget nemt bliver ked af det, og han har bare hængt på mig hele tiden. Jeg troede at ved at være hos mine forældre, at det ville være nemmere at være alene med to børn, men der tog jeg fejl. For jeg har været på hele weekenden.
Mine forældre har en af disse oppustelige madresser og den sov jeg ganske forfærdeligt på

Hver gang jeg bevægede mig den mindste smule, knirkede madressen og så begyndte Ida at bevæge på sig (en enkelt gang begyndte hun at græde), så jeg har ikke turde skifte stilling.
Nu er vi hjemme igen og begge børnene sover, og selv om det er dejligt at være hjemme så er det også mærkeligt at Martin ikke er her. Martin kommer hjem i morgen ved en 16 tiden og det bliver dejligt.
Anmeld