En hård weekend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Karo

Lørdag pakkede jeg en taske med børnenes og mine ting og kørte hjem til mine forældre. Martin skulle til Amsterdam i weekenden til messe og derfor havde jeg aftalt med mine forældre at børnene og jeg ville komme forbi og blive til idag. Men hold da op hvor har det været hårdt Marcus er inde i en periode hvor han meget nemt bliver ked af det, og han har bare hængt på mig hele tiden. Jeg troede at ved at være hos mine forældre, at det ville være nemmere at være alene med to børn, men der tog jeg fejl. For jeg har været på hele weekenden.

Mine forældre har en af disse oppustelige madresser og den sov jeg ganske forfærdeligt på Hver gang jeg bevægede mig den mindste smule, knirkede madressen og så begyndte Ida at bevæge på sig (en enkelt gang begyndte hun at græde), så jeg har ikke turde skifte stilling.

Nu er vi hjemme igen og begge børnene sover, og selv om det er dejligt at være hjemme så er det også mærkeligt at Martin ikke er her. Martin kommer hjem i morgen ved en 16 tiden og det bliver dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

ooo

Puha, det er ikke nemt at have to børn med hjem til ens forældre, når den eneste der duer er mor.

Håber at det hjælper at få Martin hjem igen, så hverdagen kommer op at køre igen.

Anmeld

13. september 2010

sarahb

puha, hvor træls. Man forbinder lidt ens forældres sted med et pusterum og et fri rum. Så de tager lidt over og man selv kan slappe af. Sådan er det når jeg er hos mine forældre. Det er som om alt bliver lagt på hylden og så nusser jeg rundt putter og nyder det. Og så er min mor og far på 100%. Kunne lige forestille mig hvis det ikk blev sådan og man havde et barn på en konstant. Så er det så presset og ikk rart at være der.. ØV!

Dejligt at i er hjemme og der er ro på igen og så kan du glææææde dig til manden er hjemme igen

Anmeld

13. september 2010

MORJESPERSEN

Puha det er ikke rart når det kun er mor der dur...... og så når man ikke er i hjemmelige omgivlser, alser det er man jo på en måde hos sine forældre men så er afligevel er det ikke det samme som at sove i sin egen seng. Godt din mand snart kommer hjem igen til jer....

Knus her fra

Anmeld

13. september 2010

anna-jonas

Lyder som et sandt mareridt....................godt at i er hjemme igen, så ungerne kan sove ordentligt, og du kan vende dig i sengen, når det passer dig.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.