Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey piger
Er der nogen der har et nu tv abonnement jeg lige kan låne???? Har et selv og bruger det faktisk ret hyppigt men sagen er, at min betaling ikke går igennem og her sidder jeg og havde planlagt at glo Sidney Lee i 4 stjernes middag
Skriv lige til mig privat hvis det er... Skal bruge en mail adresse samt kode - og du kan jo altid lave koden om ca en halv time efter jeg har fået den, hvis det er
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
steph0804 skriver: Kan fortælle dig at du ikke går glip af noget. Afsnittet med Sidney Lee er slet ikke lagt ind, eller jo det er det, men når man afspiller afsnittet er det med ham violinspilleren som vært.... Håber de får rettet fejlen engang.
Kan fortælle dig at du ikke går glip af noget. Afsnittet med Sidney Lee er slet ikke lagt ind, eller jo det er det, men når man afspiller afsnittet er det med ham violinspilleren som vært.... Håber de får rettet fejlen engang.
Ja det du snakker om der var i torsdags og de fjernede det så igen - der er så imellemtiden kommet dét rigtige afsnit med Sidney Lee men mit abonnement er så lige udløbet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128