har brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. september 2010

MissBubbi

Jeg er 23 år, og venter mit første barn.

Jeg elsker min familie, mine brødre, min søster, og deres brøn mine forældre, for nogle år siden fandt jeg ud af at min far har en søn fra et tidliger forhold. dette går mig meget på, jeg tænker på ham næsten hver dag, og føler jeg mangler noget i mit liv, fordi jeg ved jeg har ham og alligevel ikke har ham ...

Jeg har ledt på nettet efter regler for om jeg må kontakt ham eller ikke må kontakt ham, men jeg kan ingenting finde nogle steder, er der nogle der kender reglerne eller selv har prøvet det, for jeg begynder virkelig at føle mig fortabt...

mvh Janni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

L-Mortil3

Hej Janni.

Jeg tror somend ikke der er nogen lov for om du må skrive et brev til din halvbror om han har lyst til i måske kunne møde hinanden eller snakke lidt sammen, så har du mulighed for det, synes jeg bestemt du skal sende ham et brev, fortælle lidt om hvem du er, og at du rigtig godt kunne tænke dig at møde ham, da du føler noget af din familie mangler.

Knus Line, der selv mangler en bror.

Anmeld

12. september 2010

XXSS

Kan du ikke spørge din far til om han har nogle flere informationer om ham? eks. hvor han bor, telefonnummer osv...  Jeg kan ikke se, hvorfor du ikke kunne kontakte ham - han kan jo altid sige nej tak, hvis han ikke er interesseret.

Anmeld

12. september 2010

MissBubbi

Min far er ikke typen man spørg om den slags ting.. han er en meget lukket mand, men jeg har skrevet til min onkel om han måske ved hvad han hedder så jeg kan finde ham ... skrive til ham eller noget, jeg har bare svært ved at finde ud  af hvad jeg skla sige hvis han ikke ved han er bortadopteret ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.