Tror jeg har fundet gaven:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Laulund87

Maria bliver 1 år den 8. december og jeg har ikke haft den fjerneste idé om hvad hun skal have

Indtil nu tror jeg

Den er da super sød og passer vel meget godt til en pige på 1 år ikke??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

L-Mortil3

Årh hvor ER den skøn DEN skal hun nok blive glad for!!

Jeg kæmper stadig med Liam's fødselsdagsgave, jeg tror måske valget falder på et legekøkken

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Line&Liam skriver:

Årh hvor ER den skøn DEN skal hun nok blive glad for!!

Jeg kæmper stadig med Liam's fødselsdagsgave, jeg tror måske valget falder på et legekøkken

Det tror jeg også Uhh et legekøkken har jeg også haft i tankerne, især det fra Ikea er bare fedt.

Anmeld

12. september 2010

Brams

Laulund87 skriver:

Maria bliver 1 år den 8. december og jeg har ikke haft den fjerneste idé om hvad hun skal have

Indtil nu tror jeg

Den er da super sød og passer vel meget godt til en pige på 1 år ikke??

Den er bare super fin. Vi vidste heller ikke hvad Lærke skulle have når hun bliver 1 år til oktober, men nu er valget faldet på dette:

Kunne ikke indsætte billedet, så her er linket

http://www.only4kids.dk/shop/legekoekken-miele-gourmet-1748p.html

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Brams skriver:

Den er bare super fin. Vi vidste heller ikke hvad Lærke skulle have når hun bliver 1 år til oktober, men nu er valget faldet på dette:

Kunne ikke indsætte billedet, så her er linket

http://www.only4kids.dk/shop/legekoekken-miele-gourmet-1748p.html

Gud hvor er det fedt og egentlig billigt med alt det tilbehør

Se nu bliver jeg da helt i tvivl for jeg har også tænkt meget på et legekøkken

Anmeld

12. september 2010

Brams

Laulund87 skriver:

Gud hvor er det fedt og egentlig billigt med alt det tilbehør

Se nu bliver jeg da helt i tvivl for jeg har også tænkt meget på et legekøkken

Ha ha ha, ja det kender jeg godt, men jeg er glad for at du siger det for jeg synes egentlig også at det er mange ting man får for de penge - glæder mig helt til at hun skal have det.

Kan også anbefale en side hvor man kan købe helt vildt meget fantastisk legemad i træ og noget i filt (der kan vaskes ved 30 grader). Det kommer da helt sikkert til at være noget af i Lærkes pakkekalender i år

http://byneel.dk/catalog/legekoekkenlegemadhabamadsortiment-c-46_62.html?osCsid=d86987799dd685fd6ad8ca745e73f83c

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Brams skriver:

Ha ha ha, ja det kender jeg godt, men jeg er glad for at du siger det for jeg synes egentlig også at det er mange ting man får for de penge - glæder mig helt til at hun skal have det.

Kan også anbefale en side hvor man kan købe helt vildt meget fantastisk legemad i træ og noget i filt (der kan vaskes ved 30 grader). Det kommer da helt sikkert til at være noget af i Lærkes pakkekalender i år

http://byneel.dk/catalog/legekoekkenlegemadhabamadsortiment-c-46_62.html?osCsid=d86987799dd685fd6ad8ca745e73f83c

Uhh nej sådan noget må du altså ikke linke til

Jamen dukkevognen koster 600 kr så det er da dyrt i forhold til hvad man får for 800 kr med køkkenet

Anmeld

12. september 2010

Brams

Laulund87 skriver:

Uhh nej sådan noget må du altså ikke linke til

Jamen dukkevognen koster 600 kr så det er da dyrt i forhold til hvad man får for 800 kr med køkkenet

Hi hi sorry

Ja det kan jeg godt se, men omvendt ville hun jo så få en super lækker dukkevogn som man måske ellers ikke lige ville købe?? Den er svær

Anmeld

12. september 2010

Laulund87

Brams skriver:

Hi hi sorry

Ja det kan jeg godt se, men omvendt ville hun jo så få en super lækker dukkevogn som man måske ellers ikke lige ville købe?? Den er svær

Den er slet ikke gemt under favoritter

Jamen det er rigtigt, det ender nok med dukkevognen

Anmeld

12. september 2010

Brams

Laulund87 skriver:

Den er slet ikke gemt under favoritter

Jamen det er rigtigt, det ender nok med dukkevognen

Held og lykke med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.