savner min gamle krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
1 svar
0 synes godt om
12. september 2010

anjaditte

tror at de flest kender til mit problem. Efter at have født min søn for 14 mrd, så har jeg fatisk ikke tabt mig ret meget.

Det irriterer mig lidt. Jeg er lidt ked af over det. Min mand mener dog at jeg er smuk som jeg er, og han synes at jeg ser sundere ud nu, end jeg gjorde for 2 år tilbage. Jeg har været nede på 58 kilo, og nu vejer jeg 80 kilo. Jeg er 170 cm høj. Det er nok svære denne gang at tabe sig når man er mor til 2 børn, og tiden er meget presset hvad man kan nå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Svei

anjaditte skriver:

tror at de flest kender til mit problem. Efter at have født min søn for 14 mrd, så har jeg fatisk ikke tabt mig ret meget.

Det irriterer mig lidt. Jeg er lidt ked af over det. Min mand mener dog at jeg er smuk som jeg er, og han synes at jeg ser sundere ud nu, end jeg gjorde for 2 år tilbage. Jeg har været nede på 58 kilo, og nu vejer jeg 80 kilo. Jeg er 170 cm høj. Det er nok svære denne gang at tabe sig når man er mor til 2 børn, og tiden er meget presset hvad man kan nå...

De dårlige undskyldninger taber du dig ikke af... så her får du lige et spark og så går du i gang...kan godt forstå du savner din gamle krop og det er jo kun vigtigt der er en eneste der synes du er lækker, nemlig dig selv...så i gang med dig, det kræver bare du spiser sundt, så gør kroppen resten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.