Nogle der har købt hus og som står i rki?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.396 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Anonym trådstarter

inspireret af en anden tråd vil jeg gerne høre om der mon er nogen herinde som har lånt penge til at købe hus for, selvom de står i rki?
Vi er i den uheldige situation at manden min har en gammel firmagæld (høj) han står i rki for, men er erklæret insolvent. og jeg har også selv noget gæld jeg står i rki for (ved ikke præcist hvor meget, men nok 10000-15000 eller sådan noget). Og ingen mulighed for at betale de penge af.

Men vi vil super gerne købe et hus, da det jo klart bedst kan betale sig frem for at leje. så vil høre om I har prøvet det, eller ved hvor/om man eventuelt kan låne til huskøb selvom man er registreret i rki?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

mor-til-vanessa

Anonym skriver:

inspireret af en anden tråd vil jeg gerne høre om der mon er nogen herinde som har lånt penge til at købe hus for, selvom de står i rki?
Vi er i den uheldige situation at manden min har en gammel firmagæld (høj) han står i rki for, men er erklæret insolvent. og jeg har også selv noget gæld jeg står i rki for (ved ikke præcist hvor meget, men nok 10000-15000 eller sådan noget). Og ingen mulighed for at betale de penge af.

Men vi vil super gerne købe et hus, da det jo klart bedst kan betale sig frem for at leje. så vil høre om I har prøvet det, eller ved hvor/om man eventuelt kan låne til huskøb selvom man er registreret i rki?

når man står i rki kan man ikke låne penge i banken

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

Jeg har intet fagligt belæg for det jeg skriver nu, men jeg tænker at det bliver rigtig svært at låne penge, når I begge er i RKI med de tider vi har lige nu.

Men jeg kan tage fejl. Det var bare mine tanker!

Anmeld

12. september 2010

Lady Marion <3

Det kan i ikke , det er svært nok for os der ikke står i rki at låne penge til et hus

Anmeld

12. september 2010

Ni-ko-li-ne

Lån i banken til at betale din gæld hvis ikke den er større... Og se så om i kan finde et hus der kan stå i dit navn

Anmeld

12. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Lån i banken til at betale din gæld hvis ikke den er større... Og se så om i kan finde et hus der kan stå i dit navn

det har jeg prøvet, men banken kan ikke låne mig penge så længe jeg står i rki, heller ikke til at betale det af jeg står i rki for, og vi har ikke mulighed for at betale det af selv.

Anmeld

12. september 2010

BabyAnno2012

Tænker lidt, hvordan vil du betale til et lån til hus hvis du som du siger ikke har nogen mulighed for at betale af på det lille lån du har??

Anmeld

12. september 2010

HDA2311

Min holdning er, at hvis I mener I har råd til at købe hus, så har I også råd til først at betale din gæld....

Anmeld

12. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

det har jeg prøvet, men banken kan ikke låne mig penge så længe jeg står i rki, heller ikke til at betale det af jeg står i rki for, og vi har ikke mulighed for at betale det af selv.

Hvad med dine forældre? Kan de ikke låne den slat og få det ud af verden? Så kan i betale til dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.