Barn nr 1 (1mdr & 2dage) hvornår barn nr 2 ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Inbm

Jeg er nu blevet mor for 1. gang til en dejlig tøs! Og har overvejet om jeg er interesseret i at få flere.... Det vil jeg gerne  Men hvornår??? Jeg vil gerne ha så kort tid imellem som muligt. Men vil selvfølgelig også gerne nyde min første!

Hvad er fordele og ulemper med kort og lang tid mellem søskende??? Hvad er jeres oplevelser.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Diana...

Åhh det er der 10000000 meninger om.

Personlig selv synes jeg man skal gøre som man selv føler. og når man er klar.

Der kommer til at være næsten 2 år mellem mine.

Anmeld

12. september 2010

Svei

Jeg ville aldrig byde den store at der var mindre end omkring de tre år imellem.,...og mange der sidder med nummer et som lille og tænker ihh kunne være hyggeligt med en til, de får en brat opvågning... så jeg ville råde dig til at nyde den lille...hvis ikke din alder feks er et problem.

Anmeld

12. september 2010

Inbm

Ja det er en svær en

Bare nysgerrig for at høre hva folk havde at sige... Om det er ekstra hårdt med 2 små osv....

Men tak for dit svar alligevel

Anmeld

12. september 2010

quar20

Jamen det kommer jo helt an på hvem man er.. =)

Men ved os blir der 22-23 måneder imellem vores drenge..!! Først syntes jeg det var rigtig tidligt, men jo længere jeg kommer hen syntes jeg kun det er rigtig fedt.. =) Tino er blevet meget mere selvstændig, og forsøger altid først at gøre den ting han er igang med. såsom at tage hans sko på..! han udtaler en masse fine ord, og begynder at komme med sætninger.. Han giver tegn når bleen skal skiftes eller råber MAM når han er sulten.. =) Det så skønt..!!

Tror og håber de får rigtig meget glæde af hinanden, specielt når lillebror også kan gå.. =)

Anmeld

12. september 2010

twinboys

Smiler jeg fik ikke noget valg... Her er der kun 1min. mellem dem... Og det er den bedste gave jeg nogensinde har fået... De har så meget ud af hinanden...

Stolt moar til 2

Anmeld

12. september 2010

Inbm

Jbk skriver:

Jeg ville aldrig byde den store at der var mindre end omkring de tre år imellem.,...og mange der sidder med nummer et som lille og tænker ihh kunne være hyggeligt med en til, de får en brat opvågning... så jeg ville råde dig til at nyde den lille...hvis ikke din alder feks er et problem.

Hihi er kun 25år så bare nummer 2 kommer inden jeg blir 30år er jeg glad

Men tænkte nok at det ville være noget i den stil jeg ville høre...

Anmeld

12. september 2010

Svei

Inbm skriver:

Hihi er kun 25år så bare nummer 2 kommer inden jeg blir 30år er jeg glad

Men tænkte nok at det ville være noget i den stil jeg ville høre...

Så ville jeg bare nyde den store nogle år,...

Anmeld

12. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Inbm skriver:

Jeg er nu blevet mor for 1. gang til en dejlig tøs! Og har overvejet om jeg er interesseret i at få flere.... Det vil jeg gerne  Men hvornår??? Jeg vil gerne ha så kort tid imellem som muligt. Men vil selvfølgelig også gerne nyde min første!

Hvad er fordele og ulemper med kort og lang tid mellem søskende??? Hvad er jeres oplevelser.....

jeg er så én af dem hvor der gerne skal være 3 år mellem, måske 4 år..

Min svigerinde fik en dreng i januar '08 og en pige i maj '09. Sikke et bøvl, siger hun selv. Havde hun selv kunne vælge - havde hun ventet.

Anmeld

12. september 2010

Inbm

Mor til Frederic skriver:

jeg er så én af dem hvor der gerne skal være 3 år mellem, måske 4 år..

Min svigerinde fik en dreng i januar '08 og en pige i maj '09. Sikke et bøvl, siger hun selv. Havde hun selv kunne vælge - havde hun ventet.

tak for dit indlæg

Syns hun simpelthen bare det er for hårdt eller?

Hvordan har man 2 små med på tur osv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.