Når man ikke må grine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Barbamama

Uha... Da vi spiste aftensmad i dag skulle jeg lige give Carla noget mælk. Hun ville så ikke have det så hun skubber til min hånd og jeg taber mælken med det resultat at det bare SPRØJTER ud over det hele og det meste af det rammer Casper!! Hans bukser er våde og hele bordet sejler, men det sjoveste var at han fik en masse stænk i hovedet og på sine briller og så blev han simpelthen så sur!!!! SÅ sad han der med mælk i hele krydderen og så vildt rasende ud og så kunne jeg bare IKKE holde det inde. Jeg blev bare nødt til at grine helt vildt!!!! Uha og det hjalp jo ikke på situationen. Og da jeg troede jeg var færdig med at grine boblede det bare over igen.  Åha.... Selv når jeg sidder og skriver her sidder jeg og fniser bag skærmen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

msax

nogen gange det bare svært at holde masken... og det værste er at næste gang det sker, så griner carla med...

herhjemme er det også en kamp at holde masken nogen gange, og nogen gange går det helt sikkert bedre end andre

Anmeld

12. september 2010

Bondepigen

Hahahaha... kan lige se det for mig.

Jeg tror, jeg ville have gjort det samme som dig. Det ER da for morsomt...især at han sidder der og syder med mælk i hele krydderen...

Anmeld

12. september 2010

TbCp

HAHAHAHAHA

Åhhh hvor jeg kender det

Anmeld

12. september 2010

anna-jonas

Det må ha' været et syn for guder............. Kan han ikke se det sjove i det nu???

Anmeld

12. september 2010

JustAnotherName

Uha... Da vi spiste aftensmad i dag skulle jeg lige give Carla noget mælk. Hun ville så ikke have det så hun skubber til min hånd og jeg taber mælken med det resultat at det bare SPRØJTER ud over det hele og det meste af det rammer Casper!! Hans bukser er våde og hele bordet sejler, men det sjoveste var at han fik en masse stænk i hovedet og på sine briller og så blev han simpelthen så sur!!!! SÅ sad han der med mælk i hele krydderen og så vildt rasende ud og så kunne jeg bare IKKE holde det inde. Jeg blev bare nødt til at grine helt vildt!!!! Uha og det hjalp jo ikke på situationen. Og da jeg troede jeg var færdig med at grine boblede det bare over igen.  Åha.... Selv når jeg sidder og skriver her sidder jeg og fniser bag skærmen.

Det er så godt beskrevet ....med de der stænk på brillerne og hans alvorlige mine ...hahaha. Det kunne være taget lige ud af en hverdagsaften herhjemme.

Desværre har jeg bare også en uheldig tendens til at komme til at grine, når Kenneth kommer galt afsted ....F.eks. hvis han skvatter, gokker hovedet ind i noget eller får stød eller sådanne ting. Og han bliver SÅ sur, når jeg griner. Og jeg forstår det godt, for det er sgu-da ikke sjovt, når det gør ondt. Det virker nærmest ondskabsfuldt at grine, og jeg ville selv blive pisse gal, hvis sitationen var omvendt.

Men er du towli, hvor kan det bare se komisk ud ....hahaha 

Senere, når forskrækkelsen eller ømheden har lagt sig, kan han så selv le lidt med også. Og hvis det VIRKELIG er alvorligt, så griner jeg selvfølgelig heller ikke (....håber jeg da virkelig ikke!!) Hvor ville det være upassende!

Anmeld

13. september 2010

sarahb

michella80 skriver:

HAHAHAHA
Elsker når man ikke kan stoppe med at grine, det er den dejligste latter. Sidder og skriver det her mens anders and er på disney playhouse og siger man ikke skal græde over spildt mælk.. hahaha

Anmeld

13. september 2010

Barbamama

msax skriver:

nogen gange det bare svært at holde masken... og det værste er at næste gang det sker, så griner carla med...

herhjemme er det også en kamp at holde masken nogen gange, og nogen gange går det helt sikkert bedre end andre

Ja uha det ville ikke være godt. Ha ha ha... Men ja så kan det jo ligefrem være hun vil gøre det med vilje.

Anmeld

13. september 2010

Barbamama

bondepigen skriver:

Hahahaha... kan lige se det for mig.

Jeg tror, jeg ville have gjort det samme som dig. Det ER da for morsomt...især at han sidder der og syder med mælk i hele krydderen...

Ja lige nøjagtig sure løg! Ha ha ha

Anmeld

13. september 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Det må ha' været et syn for guder............. Kan han ikke se det sjove i det nu???

Jeg ved ikke hvor sjovt han syntes det var. Men han sagde da senere: Ja du morede dig da meget godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.