Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor dejligt.. min møver sig også frem. men tror ikke at hun kommer op på alle 4
EJ, fedt! tillykke med det
Herhjemme kæmper Laura en kamp for at komme fremad når hun er oppe på alle 4... tror ikke der går længe før det bliver til rigtigt kravleri, men nu må vi se Jeg sidder allerede nu og nærmest råber "SE SE SE SE" hver gang hun lægger an til at kravle lidt Det er ikke blevet til andet end baglæns kravlen og et par enkelte tag forlæns.. Men det er STOOOORT når det lykkes
ih hvor dejligt. jeg glæder mig også til vanessa begynder hvis hun gør. hun er 9 mdr nu og gider stort set ikke ligge på maven.
4kløver skriver: Hvor dejligt.. min møver sig også frem. men tror ikke at hun kommer op på alle 4
Caroline86 skriver: EJ, fedt! tillykke med det Herhjemme kæmper Laura en kamp for at komme fremad når hun er oppe på alle 4... tror ikke der går længe før det bliver til rigtigt kravleri, men nu må vi se Jeg sidder allerede nu og nærmest råber "SE SE SE SE" hver gang hun lægger an til at kravle lidt Det er ikke blevet til andet end baglæns kravlen og et par enkelte tag forlæns.. Men det er STOOOORT når det lykkes
mor-til-vanessa skriver: ih hvor dejligt. jeg glæder mig også til vanessa begynder hvis hun gør. hun er 9 mdr nu og gider stort set ikke ligge på maven.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128