Han kravler sgu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2010

>>Carina<<

Weeee min dejlige dreng på 10 mdr kravler for første gang. Og hans mor er sååååå stolt jeg var ellers ved at være sikker på at han ik ville kravle fordi han bare møver sig hurtig afsted på maven. Og hans mor har aldrig kravlet. Men han har sgu lige gjort det
Ihhh ville bare dele det med jer skønne kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

4kløver

Hvor dejligt.. min møver sig også frem. men tror ikke at hun kommer op på alle 4

Anmeld

12. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

EJ, fedt! tillykke med det

Herhjemme kæmper Laura en kamp for at komme fremad når hun er oppe på alle 4... tror ikke der går længe før det bliver til rigtigt kravleri, men nu må vi se Jeg sidder allerede nu og nærmest råber "SE SE SE SE" hver gang hun lægger an til at kravle lidt Det er ikke blevet til andet end baglæns kravlen og et par enkelte tag forlæns.. Men det er STOOOORT når det lykkes

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

ih hvor dejligt. jeg glæder mig også til vanessa begynder hvis hun gør. hun er 9 mdr nu og gider stort set ikke ligge på maven.

Anmeld

12. september 2010

>>Carina<<

4kløver skriver:

Hvor dejligt.. min møver sig også frem. men tror ikke at hun kommer op på alle 4

Det troede jeg heller ik

Anmeld

12. september 2010

>>Carina<<

Caroline86 skriver:

EJ, fedt! tillykke med det

Herhjemme kæmper Laura en kamp for at komme fremad når hun er oppe på alle 4... tror ikke der går længe før det bliver til rigtigt kravleri, men nu må vi se Jeg sidder allerede nu og nærmest råber "SE SE SE SE" hver gang hun lægger an til at kravle lidt Det er ikke blevet til andet end baglæns kravlen og et par enkelte tag forlæns.. Men det er STOOOORT når det lykkes

Der kender jeg godt og idag råbte jeg endnu mere "SE SE SE"

Anmeld

12. september 2010

>>Carina<<

mor-til-vanessa skriver:

ih hvor dejligt. jeg glæder mig også til vanessa begynder hvis hun gør. hun er 9 mdr nu og gider stort set ikke ligge på maven.

Det blir så spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.