Hvornår mærker man liv ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

oo

det er supérforskelligt! jeg mærkede liv da jeg var 14+5...førstegangs og med foranliggende moderkage, såeee anythings possible

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

businesstigger

Jeg mener at min læge sagde at hvis man mærkede liv tidligt var det som regel uge 18-20 men mange mærkede først noget uge 20-22. Det afhænger selvfølgelig også af hvordan moderkagen sidder. Sidder den fast fortil vil man senere kunne mærke noget da den virke som stød dæmper.

Første gang jeg var gravid mærkede jeg noget allerede fra uge 16. Havde også forventet at jeg så denne gang ville mærke noget der hvis ikke før. Men der var jeg ca. 17 fulde uger henne før jeg var sikker på at det var babyen jeg mærkede. Tilgengæld mærkede jeg det så også uden på fra start af denne gang.

Anmeld

12. september 2010

MF<3

jeg tror jeg har mærket baby, men er bange for at tro på det. Dem jeg har snakket med har sagt at det nok er baby jeg har mærket. jeg kan ikke rigtigt forklare hvordan det mærkes, lidt som små bobler eller en meget svag prikken, som om en bobbel lige ramte.

Jeg ved ik om det er sådan det mærkes. Er der nogen der kan forklare mig hvordan det mærkes?

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

jeg gjorde i uge 15. men det er vist også tidligt

knus liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.