Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tæt på halvvejs gravid og ondt i underlivet..Hvad kan det være piger, mærkede detigår, og så idag når jeg tager et skridt?
Malene 17+5
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kan det ikke være ligament smerter søde? Bebs og mave begynder jo at veje lidt efterhånden og det kan godt være hårdt være for de bånd der holder livmoderen oppe!
Hvor gør det ondt henne?
Hej..
Det kunne som nævnt godt være almindelige smerter forbundet med graviditet.
Men hvis du er den mindste i tvivl synes jeg du skal ringe til din Jordemoder eller dit fødested.
Knus L_K
det er i underlivet lige under mave dellen.. mellem hofterne hvis man kan sige det..
MaleneS2011baby<3 skriver: det er i underlivet lige under mave dellen.. mellem hofterne hvis man kan sige det..
VIIIILDT mærkeligt spørgsmål men har du fornemmelsen af at det bliver værre hvis du hopper? altså sådan at du har lyst til at holde på maven når du går og hopper fordi det så ikke trækker på samme måde?
Håber du forstår hvad jeg mener, søde
Caroline86 skriver: VIIIILDT mærkeligt spørgsmål men har du fornemmelsen af at det bliver værre hvis du hopper? altså sådan at du har lyst til at holde på maven når du går og hopper fordi det så ikke trækker på samme måde? Håber du forstår hvad jeg mener, søde
hehe har ikke prøvet det med og hoppe men ja når jeg går.. Og så kommer det kun nogle gange..
MaleneS2011baby<3 skriver: hehe har ikke prøvet det med og hoppe men ja når jeg går.. Og så kommer det kun nogle gange..
det lyder, i mine ører, som ligament smerter.. passer også meget godt med tidspunktet! MEN.. føler du dig den mindste smule i tvivl om det er ok smerter så kontakt jm! Det er altid bedre at blive beroliget end pludselig ikke at reagere på en evt. dum situation!
Caroline86 skriver: det lyder, i mine ører, som ligament smerter.. passer også meget godt med tidspunktet! MEN.. føler du dig den mindste smule i tvivl om det er ok smerter så kontakt jm! Det er altid bedre at blive beroliget end pludselig ikke at reagere på en evt. dum situation!
hehe mange tak søde..Er mere rolig nu..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128