Jeg synes jeg vil sende en update, da det vist er længe siden - hvis altså I gider følge med? 
Det har været en hård tid. Manden har været i England med arbejdet af flere omgange, og de sidste 10 dage har jeg stort set været alene. Og det har været HÅRDT og en tid fyldt med tårer... Je ville ikke kunne klare denne kamp uden Hallur!
I morgen sker det! Jeg skal stikke mig selv i maveflæsket for første gang. Mon det punkterer den badering hormonene har givet mig? 
Nå, anyway.. I morgen starter det jeg vil betegne som den mere aktive fase. De sidste knap tre uger har jeg gået og sniffet til den forfærdelige Synarela. Det har været en tilbagelænet periode på flere måder. Jeg har ikke kunne følge behandlingen, for jeg har bare skulle tage min medicin og vente på min menstruation. Det har også været tilbagelænet, fordi jeg INTET har orket. Selv madlavning og indkøb har været energikrævende som en ørkenvandring. Men i morgen skal jeg scannes! Forhåbentlig bliver resultatet, at hormonerne har gjort det de skulle!
Nu skal jeg til at danne æg - masser af æg! Som en aktiv præmiehøne skal jeg lave så mange så muligt
Måske jeg gør Mia Maia kunsten efter, men det tør jeg slet slet ikke håbe på!!
Fra nu af kommer vi til at følge processen mere. Æggene skal følges, tages ud, befrugtes og lægges tilbage.. Derefter skal vi vente 14 laaange dage, og håbe på, at ønskebarnet/børnene endelig er på vej!
Jeg glæder mig til at føle der sker noget. Det har været hårdt at fylde sig med møg, uden at se nogle resultater. Nogle gange glemmer man målet for kampen.
Men i morgen går jeg fra sniffer til stikker - og det glæder vi os til!
Jeg har ikke haft det store overskud, og derfor har jeg ikke fået skrevet/svaret Jer så meget som jeg gerne ville! Men jeg følger med, og sender Jer alle en venlig tanke, ofte!! Jeg håber snart der vender lidt overskud tilbage til min hormonfyldte krop, men jeg tør ikke håbe på det - i frygt for at blive skuffet.
Min praktik går rigtig godt, og jeg får rod fra vejleder. Det er dejligt at føle man har fundet den rette uddannelse, g at man kan gøre en lille forskel! Jeg bruger al min energi på mit studie, og derfor er der kun en hængt kat tilbage, når jeg kommer hjem. Men jeg ér her, og det bliver jeg ved med at være!
Nu håber vi snart behandlingen bærer frugt. Der er 4 uger til test sådan ca. Vi håber det er de sidste 4 uger i en lang lang kamp!!
og
til Jer alle!!