Fra sniffer til stikker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2010

otlitrom

Jeg synes jeg vil sende en update, da det vist er længe siden - hvis altså I gider følge med?

Det har været en hård tid. Manden har været i England med arbejdet af flere omgange, og de sidste 10 dage har jeg stort set været alene. Og det har været HÅRDT og en tid fyldt med tårer... Je ville ikke kunne klare denne kamp uden Hallur!

I morgen sker det! Jeg skal stikke mig selv i maveflæsket for første gang. Mon det punkterer den badering hormonene har givet mig?

Nå, anyway.. I morgen starter det jeg vil betegne som den mere aktive fase. De sidste knap tre uger har jeg gået og sniffet til den forfærdelige Synarela. Det har været en tilbagelænet periode på flere måder. Jeg har ikke kunne følge behandlingen, for jeg har bare skulle tage min medicin og vente på min menstruation. Det har også været tilbagelænet, fordi jeg INTET har orket. Selv madlavning og indkøb har været energikrævende som en ørkenvandring. Men i morgen skal jeg scannes! Forhåbentlig bliver resultatet, at hormonerne har gjort det de skulle!

Nu skal jeg til at danne æg - masser af æg! Som en aktiv præmiehøne skal jeg lave så mange så muligt Måske jeg gør Mia Maia kunsten efter, men det tør jeg slet slet ikke håbe på!!

Fra nu af kommer vi til at følge processen mere. Æggene skal følges, tages ud, befrugtes og lægges tilbage.. Derefter skal vi vente 14 laaange dage, og håbe på, at ønskebarnet/børnene endelig er på vej!

Jeg glæder mig til at føle der sker noget. Det har været hårdt at fylde sig med møg, uden at se nogle resultater. Nogle gange glemmer man målet for kampen.

Men i morgen går jeg fra sniffer til stikker - og det glæder vi os til!

Jeg har ikke haft det store overskud, og derfor har jeg ikke fået skrevet/svaret Jer så meget som jeg gerne ville! Men jeg følger med, og sender Jer alle en venlig tanke, ofte!! Jeg håber snart der vender lidt overskud tilbage til min hormonfyldte krop, men jeg tør ikke håbe på det - i frygt for at blive skuffet.

Min praktik går rigtig godt, og jeg får rod fra vejleder. Det er dejligt at føle man har fundet den rette uddannelse, g at man kan gøre en lille forskel! Jeg bruger al min energi på mit studie, og derfor er der kun en hængt kat tilbage, når jeg kommer hjem. Men jeg ér her, og det bliver jeg ved med at være! Nu håber vi snart behandlingen bærer frugt. Der er 4 uger til test sådan ca. Vi håber det er de sidste 4 uger i en lang lang kamp!!

og til Jer alle!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Bondepigen

Uuuh, jeg krydser fingre for at det bliver de sidste fire uger i kampen, og at I snart sidder med bebs i maven og derefter i armene...

Jeg vil jo osse gerne se, hvordan afkommet af en bjørn og en mittekat ser ud...

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

bondepigen skriver:

Uuuh, jeg krydser fingre for at det bliver de sidste fire uger i kampen, og at I snart sidder med bebs i maven og derefter i armene...

Jeg vil jo osse gerne se, hvordan afkommet af en bjørn og en mittekat ser ud...

Hihihi, ja sådan havde jeg slet ikke tænkt på det En blanding mellem en mittetat og en bjørn Det bliver spændende Jeg glæder mig til a vise dig billederne, men det kommer nok til at vente lidt mere end 4 uger

Knus!

Anmeld

12. september 2010

Barbamama

Så er det nu heppe-pomponerne sætter ind. Få lige Hallur til at vifte med dem hver dag og hep på de små æg i maven! Det virker!!!! Jubiiii! De skal nok høre efter!!!

Anmeld

12. september 2010

otlitrom

michella80 skriver:

Så er det nu heppe-pomponerne sætter ind. Få lige Hallur til at vifte med dem hver dag og hep på de små æg i maven! Det virker!!!! Jubiiii! De skal nok høre efter!!!

Du er sgu da herlig Jeg får ham til at vifte med dem!

Anmeld

12. september 2010

Barbamama

kitty skriver:

Du er sgu da herlig Jeg får ham til at vifte med dem!

Ha ha ha fedt!!!! Jamen det er sgu rigtigt. Jeg har jo lige haft æren af at møde Mgnus/pompon-baby nr 1 og det første jeg sagde til ham var: "Kan du huske mig? Det er mig der har heppet på dig lige siden du var et lille æg?" He he

Anmeld

12. september 2010

Bondepigen

kitty skriver:

Hihihi, ja sådan havde jeg slet ikke tænkt på det En blanding mellem en mittetat og en bjørn Det bliver spændende Jeg glæder mig til a vise dig billederne, men det kommer nok til at vente lidt mere end 4 uger

Knus!

Ja det skulle helst tage omk. 9 mdr. De skal først ruges færdig jo.

Det kan være i får en mittetat OG en bjørn... Der kommer jo nok to... Og når bjørnen går igang med pomponerne så skal det hele nok lykkes!!!

Anmeld

12. september 2010

JustAnotherName

Ja da! Selvfølgelig gider vi følge med!!!

Iihhh, hvor bliver det spændende. 4 uger. På én gang så kort tid, og samtidig riiiigtig længe, at skulle bevare sin tålmodighed ....især for Jer jo da

Aijhh altså, hvor jeg virkelig håber at det vil lykkes i første forsøg.
Det skulle være Jer så velundt!
Jeg tænker på Jer, hepper med. og tror på Jer 

Og man behøver ikke undskylde sit manglende overskud. Det er der FULDT UD forståelse for.
Jeg er ikke midt i hormonbehandling og alt hvad der dertil hører af tanker og følelser, og alligevel er jeg selv meget mindre deltagende i denne tid, end jeg ellers har været. Min tid og energi er bare lig nul. Jeg er så ophængt af skole, lektier og familieliv, at der ikke er meget tilbage til andre/andet...

Men jeg er her!
Og jeg glæder mig til at følge dig i den videre proces og graviditet

Anmeld

12. september 2010

anna-jonas

Dejligt, at i går ind i en ny fase nu. Jeg krydser alt der kan krydses, og håber på en sommerbaby i Vejle om 10 mdr.

Knus Mette

Anmeld

12. september 2010

ooo

Vi vil altid gerne høre hvordan det går med vores huskat!

Jeg kan sagtens forstå at det virker meget diffust at tage den næsespray, og ikke føle at der sker det store. Men nu er det at det sker, du stikker lidt i dig selv, og så bliver du gravid. Sådan!!

Og så er det bare rarest at have ens personlige bjørn hjemme. Hader også når Niller ikke er hjemme, det er så mærkeligt at falde i søvn uden ham ved min side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.