De unge mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. september 2010

MF<3

Hej alle.

Jeg er blevet kontaktet af ''De unge mødre'', der har spurgt om jeg måske skulle have lyst til at deltage, men jeg har bare hørt så meget dårligt om at det hele er udstillet og det slet ik er ens normale hverdag de optager, men at de beder en gøre nogle underlige ting.

Jeg ville meget gerne hører, om der er nogen der har været med i de unge mødre eller kender nogen som har, som der kan fortælle lidt om hvordan det har været?

på forhånd tak!

Knus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Svei

Prøv at læs den tråd der allerede er oppe,.....kan ikke forstå man overhoved overvejer, men nu er jeg også en gammel ung mor,...

Anmeld

12. september 2010

MF<3

jbk skriver:

Prøv at læs den tråd der allerede er oppe,.....kan ikke forstå man overhoved overvejer, men nu er jeg også en gammel ung mor,...

Jeg forstår dig godt, det er nu heller ik fordi jeg overvejer det, mere fordi jeg er nysgerrig. Jeg er nemlig ikke til de der med, at alle pludseligt kender en, også slet ikke for det negative.

Anmeld

12. september 2010

Shibby

Hvis ikk du ikk overvejer det,-hvorfor vil du så vide mere når du har alt den viden du skal bruge ved at læse her eller på google 

Anmeld

12. september 2010

MF<3

Shibby skriver:

Hvis ikk du ikk overvejer det,-hvorfor vil du så vide mere når du har alt den viden du skal bruge ved at læse her eller på google 

Jeg har kun hørt negativt, og jeg ville egentligt også godt høre positivt om programmet. Jeg mener bare, at det kan jo ikke være alle der er utilfredse med programmet, hvis de bliver ved med at være med.

Anmeld

12. september 2010

Shibby

Yes,-men hvorfor vil du have mere viden end den du kan finde her,der og alle vejne online når du ikk en gang overvejer at være med??

Anmeld

12. september 2010

MF<3

Shibby skriver:

Yes,-men hvorfor vil du have mere viden end den du kan finde her,der og alle vejne online når du ikk en gang overvejer at være med??

Fordi jeg overvejede det, inden jeg kun hørte dårligt. Men det er jo svært at sige ja til noget, man kun har hørt negativt om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.