Min første kage...hihi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Fines mor

Må hellere vise jer min allerførste kage;-)))

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Meliora

ej hvor er den flot! Hvordan har du dog lavet den?

Der må være en glad lille pige hjemme hos dig i dag:-)

Anmeld

12. september 2010

Manakauapo

Hvor er den flot

Anmeld

12. september 2010

Fines mor

FruRafn skriver:

ej hvor er den flot! Hvordan har du dog lavet den?

Der må være en glad lille pige hjemme hos dig i dag:-)

der er SØRME 2 glade piger her ;-)

Jeg har lagt en lagkage sammen i en skål, og så vendt den ud. Sat en Barbie uden ben ned i kagen, hun står fast med en tøjklemme;-) Smurt hende med smørcreme, og beklædt hende med fondant ;-)

Anmeld

12. september 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Hvor er den flot

Tak Tine, det var vanskeligt at få toppen på dukken, men ellers syntes jeg det gik. MEN ungerne var jo omkring mig heletiden, så det bliver ikke her man skal lave store kager til fint brug *GGG* De ville jo være med hi hi. SÅ nu har jeg lovet at lave en sørøverkage *GGGGGG* Gys

Anmeld

12. september 2010

Manakauapo

Fines mor skriver:

Tak Tine, det var vanskeligt at få toppen på dukken, men ellers syntes jeg det gik. MEN ungerne var jo omkring mig heletiden, så det bliver ikke her man skal lave store kager til fint brug *GGG* De ville jo være med hi hi. SÅ nu har jeg lovet at lave en sørøverkage *GGGGGG* Gys

Hihi... Men du skal vel stadig have barbiformen med fra London ikke? Jeg sender dig lige et kontonr. her i løbet af ugen! Vil helst have at du overfører senest onsdag kl.18.30, så jeg har pengene, inden jeg tager afsted Håber det er okay!

Anmeld

12. september 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Hihi... Men du skal vel stadig have barbiformen med fra London ikke? Jeg sender dig lige et kontonr. her i løbet af ugen! Vil helst have at du overfører senest onsdag kl.18.30, så jeg har pengene, inden jeg tager afsted Håber det er okay!

Jeg springer formen over, og vil hellere ha udstikker - dem får jeg MERE brug for ;-)

Anmeld

12. september 2010

Lullaby

Kageteenageren skriver:

Hvilken barbieform?

Anmeld

12. september 2010

Fines mor

Lullaby skriver:

Hvilken barbieform?

Det er sådan en særlig form, som man kan bare selve kjolen i;-) men jeg brugte en skål beklædt med film;-)

Anmeld

12. september 2010

Lullaby

Fines mor skriver:

Det er sådan en særlig form, som man kan bare selve kjolen i;-) men jeg brugte en skål beklædt med film;-)

Ej kan du ikke sende et link til den så jeg kan se den??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.