sig mig lige engang.... forvirringskrise!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. september 2010

SannaFo1

Hader sådan noget.. Når ting bliver aflyst som man har glædet sig til. Man føler sig næsten helt svigtet.

Held og lykke til på fredag Bliver spændende hvad lægen har at fortælle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2010

Valle81

Nina Sophia skriver:

jeg sad og læse inde på siden altomboern.dk og der står at man først kan teste positiv 4 uger efter sidste mens.

er det rigtigt??

For så kan jeg da heller ikke kun være 4+3? da jeg testede den 5. september? 

der var den hamrende positiv?

så må jeg jo have været gravid i et stykke tid for den var jo ikke svag positiv ?

jeg er saksume forvirret. - håber i kan hjælpe..

Hejsa:0)

Denne gang testede jeg positiv da jeg var 2+4 - altså - nærmest ikke gravid - men den er god nok er idag 8+6 og er også belvet scannet og der var en lille baby:0)

Så nogle kan teste positivt meget tidligt - andre først laaaaaaaaaaaaaaaaang tid efter:0)

Anmeld

15. september 2010

NessaXenia

SannaFo1 skriver:

Hader sådan noget.. Når ting bliver aflyst som man har glædet sig til. Man føler sig næsten helt svigtet.

Held og lykke til på fredag Bliver spændende hvad lægen har at fortælle

ja nemlig

da hun havde sagt at tiden blev rykket til fredag, blev jeg bare helt tavs og så da jeg havde sagt farvel kom alle følelserne bare op i mig, først vrede - skod læge at hun fandeme var syg på "min store dag" som jeg havde glædet mig til i 5 dage?! og så blev jeg rigtig ked af det..

dumme dumme homoner..

men nu er der kun 2 dage til, og jeg er kommet en uge længere hen så kan hun nok mærke noget mere og man kan se mere på scanningen

Anmeld

15. september 2010

SannaFo1

jaa kender det godt

Uuuh det bliver bare så spændende

Anmeld

15. september 2010

NessaXenia

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Denne gang testede jeg positiv da jeg var 2+4 - altså - nærmest ikke gravid - men den er god nok er idag 8+6 og er også belvet scannet og der var en lille baby:0)

Så nogle kan teste positivt meget tidligt - andre først laaaaaaaaaaaaaaaaang tid efter:0)

så er vi to nok nogen af dem der kan teste tidligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.