Amerikansk olie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har i sat jeres fødsel igang med amerikansk olie, eller kender i nogle som har??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.749 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2010

MarleneH

hej alle skønne tøser

Nu blir jeg altså nød til at høre hvor mange der har sat sin fødsel igang med amerikansk olie, eller kender nogle som har

Knus Marlene 39+1 ( som er MEGET utålmodig )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

twinboys

MarleneH skriver:

hej alle skønne tøser

Nu blir jeg altså nød til at høre hvor mange der har sat sin fødsel igang med amerikansk olie, eller kender nogle som har

Nej det har jeg ikke og kender heller ingen der har...

Sender lidt ve-støv afsted til dig...

Majbritt

Anmeld

12. september 2010

MarleneH

Ser ud til jeg bare skal have noget mere tålmodighed tak for alle jeres svar

Anmeld

12. september 2010

sarahb

nej jeg har ikk brugt det eller hørt så meget om det..
Her kom han dagen inden termin

Anmeld

12. september 2010

piadas

Puha, det skal du ikke gøre! Jeg prøvede det da, da jeg var gået en uges tid over (kan ikke helt huske hvor meget jeg var gået over). Det eneste jeg fik ud af det, var megaondt i maven, så jeg måtte ligge i sengen hele eftermiddagen!

Jeg har heller ikke hørt om andre, der har haft gode erfaringer med det...

Sender lige lidt vestøv afsted til dig og krydser fingre for at fødslen snart går i gang helt af sig selv!

Anmeld

12. september 2010

wamse

Nej kender ingen som har gjort det, men hørte en jordmoder fortælle at det var det dummeste man kunne gøre, for hvis nu fødslen gik i gang og så ligger man og kan på ingen måde styre sin afføring. Det lyder absolut ikke som en god måde at gå i fødsel. Så heller væbne sig med tålmodighed, allle børn bliver jo født før eller siden og da helst ikke før de er klar til det

Anmeld

12. september 2010

JVIHJSH

Det er folk der tror at det sætter graviditeten igang hvis man får dårlig mave og det gør det altså ikke. Så den eneste du vil få ud af at spise amerikansk olie er rigtig dårlig mave. Barnet kommer når det kommer, og så kan man kun være tålmodig.

Anmeld

12. september 2010

Muffinmus

Det eneste der sker er at DU får ræserrøv i vildskab og skal sidde på lokum hele tiden med ondt i maven. Hverken godt for dig eller det barn du så gerne vil se snart.

Så hold dig fra dig og accepter at du bare ikke lige føder lige nu, måske om 1 dage, måske om 14 dage, men det må man tage med som gravid:-)

Det er simpelthen utroligt som folk vil forgifte deres krop eller tvinge den til at gå i fødsel ved at gå op og ned af trapper eller andre mærkelige ting.

VED godt man er utålmodig, men helt ærligt, dit barn er derinde, sikkert fordi det har det godt derinde og så må du vente til din krop enten SELV siger den rent faktiske  er klar, eller til det er uhensigtmæssigt at vente længere.

Kan sagtens huske desperationen, især første gang som var RØVTUR på mange måder,men derfra og så til overhovedet at tænke på amerikans olie...det er altså for meget:-)

Så slap af og vent, det skal nok blive din tur og du gør dig selv om dit barn en enorm bjørnetjeneste ved at prøve at sætte en amsse i gang .

Anmeld

12. september 2010

klmf

wamse skriver:

Nej kender ingen som har gjort det, men hørte en jordmoder fortælle at det var det dummeste man kunne gøre, for hvis nu fødslen gik i gang og så ligger man og kan på ingen måde styre sin afføring. Det lyder absolut ikke som en god måde at gå i fødsel. Så heller væbne sig med tålmodighed, allle børn bliver jo født før eller siden og da helst ikke før de er klar til det

Det tænkte jeg også lige på... Fødsel og eksplosiv diarré er to ting jeg helst vil undgå i det hele taget hver for sig, men SAMMEN!? Jesus....

Anmeld

12. september 2010

mor-til-vanessa

MarleneH skriver:

hej alle skønne tøser

altså jeg købte det, men det smager af h til og jeg kunne slet ikke skylle det ned.

havde også hørt en øl kunne sætte det igang, så blandede det egentlig for at få dobbelt effekt, men kunne ikke sluge det. så drank en hel øl.

kan ikke helt huske om det var tirsdag eller onsdag aften jeg drak den øl men blev i hver fald lidt halv fuld. fik veer torsdag morgen kl 02 begyndte jeg at kunne mærke det, men de gik i stå om morgenen og igang igen torsdag aften og fødte fredag eftermiddag.

tror ikke det har noget med øl at gøre.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.