beslutningen er taget (arbejde igen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Lone Jakobsen

hvis jeg var i tvivl før, så er jeg det ikke længere. beslutningen er nu definitivt taget.

dem som har læst min tidligere tråd ved at jeg har store problemer på jobbet, men har haft svært ved at finde den rigtige løsning. efter en snak med manden idag. står det nu lysende klart.

jeg har mest tænkt på det som noget personligt. mig der var ked af jobbet, mig der havde problemer med chefen, mig der sku finde nyt job, eller starte ny uddannelse. men manden gjorde det helt klart at der er en anden side af sagen.

han fortalte mig at jeg er meget træt, trist og modløs. jeg mangler overskud, opdrager næsten ikke på børnene, og han ved aldrig hvad han kommer hjem til. han ved ikke hvilket humør jeg er i, og så snart børnene er puttet falder jeg omkuld på sofaen.... så evt. snakke ang. ægteskab eller jobsøgning.... må puttes ind mellem diverse afbrydelser fra afkommet.

hans ord rammer mig som en kold spand vand på en varm sommerdag, og hvis der før var skyggen af tvivl, så står alt helt klart for mig nu.

så ja, jeg vil nu snart melde mig i køen af de arbejdsløse.... for efter 10 år med samme job, må jeg indse at det er på tide at sige farvel, og skifte retning.

for dem der har haft lyst til at læse med, kan jeg kun sige mange tak, og jeg håber på forståelse... selv om evt. negativ kritik også er velkommen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

FruEllingsen

Synes at det lyder som den helt rette beslutning Lone.

Når det påvirker dig så meget der hjemme er det simpelthen ikke det værd. Godt beslutningen nu er taget. er sikker på at du gør det rigtige

Anmeld

12. september 2010

sarahb

hvis man ikke har det godt på sit arbejde går det i fleste tilfælde også ud over det derhjemme,så jeg synes det er en super beslutning i har taget...

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

sarahb skriver:

hvis man ikke har det godt på sit arbejde går det i fleste tilfælde også ud over det derhjemme,så jeg synes det er en super beslutning i har taget...

tak skal du ha. havde godt tænkt over at jeg snakkede meget om arbejde når jeg kom hjem. men jeg havde aldrig overvejet at det havde så stor betydning.

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

Drømmer skriver:

Synes at det lyder som den helt rette beslutning Lone.

Når det påvirker dig så meget der hjemme er det simpelthen ikke det værd. Godt beslutningen nu er taget. er sikker på at du gør det rigtige

tak skal du ha

ja det bliver pludselig skåret ud i pap for mig.

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

Dejligt at du og din mand kunne få en god snak om din arbejdssituation og at han valgte at være så ærlig overfor dig.

Har selv oplevet at have det enormt dårligt på en arbejdsplads, og hold op hvor kan et nyt arbejde bare ændre hele ens liv, der går det virkelig op for en hvor meget betydning arbejdet har i ens liv. Man tilbringer jo selvfølgelig også mange timer der.

Jeg syntes det er en super beslutning og ønsker dig alt mulig held og lykke i din jobsøgning

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

Trolde_mor skriver:

Dejligt at du og din mand kunne få en god snak om din arbejdssituation og at han valgte at være så ærlig overfor dig.

Har selv oplevet at have det enormt dårligt på en arbejdsplads, og hold op hvor kan et nyt arbejde bare ændre hele ens liv, der går det virkelig op for en hvor meget betydning arbejdet har i ens liv. Man tilbringer jo selvfølgelig også mange timer der.

Jeg syntes det er en super beslutning og ønsker dig alt mulig held og lykke i din jobsøgning

åh dit svar er rigtigt skønt. og du har så evig ret.

mange tak for din støtte

Anmeld

12. september 2010

Trolde_mor

nutche skriver:

åh dit svar er rigtigt skønt. og du har så evig ret.

mange tak for din støtte

Hvor dejligt at høre Og så lidt.. smiler..  Er glad for at du og din mand fik en god snak om det og fandt en løsning i begge er glade for og som i alle kommer til at værdsætte

Anmeld

12. september 2010

KajaHH

Lyder som den helt rigtig beslutning,for familien vil altid ha brug for dig, og for dem er du ikke bare en der får din løn ind på kontoen for at yde noget for dem.

Men af familien får du kærlighed og omsorge og det har vi alle brug for, for selv at kunne give skal vi også modtage, og hvis du kun modtager negativt på jobbet, løber du jo helt tør.

herfra, og held og lykke med dit "nye" liv

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

KajaHH skriver:

Lyder som den helt rigtig beslutning,for familien vil altid ha brug for dig, og for dem er du ikke bare en der får din løn ind på kontoen for at yde noget for dem.

Men af familien får du kærlighed og omsorge og det har vi alle brug for, for selv at kunne give skal vi også modtage, og hvis du kun modtager negativt på jobbet, løber du jo helt tør.

herfra, og held og lykke med dit "nye" liv

1000 tak for dine søde ord.

ja og med 4/5 børn er der mange der taber når mor/bonus mor, ikke er glad på jobbet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.