hvis jeg var i tvivl før, så er jeg det ikke længere. beslutningen er nu definitivt taget.
dem som har læst min tidligere tråd ved at jeg har store problemer på jobbet, men har haft svært ved at finde den rigtige løsning. efter en snak med manden idag. står det nu lysende klart.
jeg har mest tænkt på det som noget personligt. mig der var ked af jobbet, mig der havde problemer med chefen, mig der sku finde nyt job, eller starte ny uddannelse. men manden gjorde det helt klart at der er en anden side af sagen.
han fortalte mig at jeg er meget træt, trist og modløs. jeg mangler overskud, opdrager næsten ikke på børnene, og han ved aldrig hvad han kommer hjem til. han ved ikke hvilket humør jeg er i, og så snart børnene er puttet falder jeg omkuld på sofaen.... så evt. snakke ang. ægteskab eller jobsøgning.... må puttes ind mellem diverse afbrydelser fra afkommet.
hans ord rammer mig som en kold spand vand på en varm sommerdag, og hvis der før var skyggen af tvivl, så står alt helt klart for mig nu.
så ja, jeg vil nu snart melde mig i køen af de arbejdsløse.... for efter 10 år med samme job, må jeg indse at det er på tide at sige farvel, og skifte retning.
for dem der har haft lyst til at læse med, kan jeg kun sige mange tak, og jeg håber på forståelse... selv om evt. negativ kritik også er velkommen.
Anmeld