Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gad vide om du nåede at puste den over til en af de andre piger med din højlyttede bøn... Så må vi håbe der er en af dem som kommer med gode nyheder snart.
Og tillykke med IKKE graviditeten
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: Åhhh det var godt for jer... Hvad sagde gemalen med alt det her.... Majbritt
Åhhh det var godt for jer... Hvad sagde gemalen med alt det her....
Majbritt
Han var lidt rundt på gulvet, men sagde præcis som jeg havde forventet "nej, det kan ikke passe! Jeg tror ikke på det! Det er umuligt!" Og han fik jo ret så vi er vildt glade nu!!!
SHOTGUN, HELLE... og alt det andet...
Rosa skriver: Han var lidt rundt på gulvet, men sagde præcis som jeg havde forventet "nej, det kan ikke passe! Jeg tror ikke på det! Det er umuligt!" Og han fik jo ret så vi er vildt glade nu!!!
Dejligt...
Mia Maia skriver: SHOTGUN, HELLE... og alt det andet...
Hehehe...
Rosa skriver: Hehehe...
Hvor er det godt for dig Tillykke med at du IKKE er gravid smiler
Knus Sussie 30+6
Ja, IKKE-graviditeter kan også være en glæde LOLBørn skulle jo helst være ønskebørn, ikk!KærligstSusie
twinboys skriver: Smiler ingen ko på isen hedder det vidst...
Smiler ingen ko på isen hedder det vidst...
I know....
Hvis du kommer til at have noget i overskud, så ved du, hvor jeg er!! Du er jo allerede godt på vej, søde!
Tillykke Rosa, eller hvad man siger
kitty skriver: Hvis du kommer til at have noget i overskud, så ved du, hvor jeg er!! Du er jo allerede godt på vej, søde! Tillykke Rosa, eller hvad man siger
Det har du helt ret i...men det er du også lige straks...
Jeg er sikker på du er en lige så flittig høne... Og inden vi ser os om sidder vi hos Trine og Baby-Juhl i skoven med maver på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128