så er det imorgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2010

Sabina92

Nina Sophia skriver:

selvfølgelig er vi det

jeg skal også til lægen imorgen, så jeg er også nervøs for imorgen.

- girlpower !!

Okay ((: held og lykke. Skal du have taget blodprøver til scanningen ellers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

NessaXenia

i lige måde

jeg skal op og have lavet en undersøgelse, og til scanning

Anmeld

12. september 2010

Sabina92

Nina Sophia skriver:

i lige måde

jeg skal op og have lavet en undersøgelse, og til scanning

Okay  Jeg fik ikke en underlivs undersøgelse, ved ikke om det e rnoget de er holdt med eller hvordan det lige forgår

Anmeld

12. september 2010

Maalene

Sabina92 skriver:

Jeg er så bange for at få en pisse dårlig nyhed til nakkefold..

Hvad skal lige gøre for at tro på det bedste

Tror SLET ikke du har noget at være bekymret over

Har en veninde som var til NF for 4 uger siden, og hun har INGEN symptomer, hverken kvalme, ømme bryster eller noget - hun er kun mer træt end normalt - og ALT var bare som det skulle være

En risiko på 0, og alt tegner bare PERFEKT!

Tror altså KUN at det er et godt tegn, at du har det så godt, for så tyder det jo på, at alt er som det skal være - du er bare HELDIG

Anmeld

12. september 2010

SussieThyssen

Selvfølgelig skal det nok gå alt sammen piger

Jeg sender alle jer små bekymrede mødre et stort knus, og så vil jeg tænde et lys for jer i aften.

Anmeld

12. september 2010

Svane83

Sabina92 skriver:

Jeg er så bange for at få en pisse dårlig nyhed til nakkefold..

Hvad skal lige gøre for at tro på det bedste

Jeg er sikker på at det nok skal gå lige så fint imorgen som det gjorde for mig i tirsdags.

Og som jeg har sagt til dig før så er det altså kun ca. hveranden gravide der er plaget af kvalme så det er altså ikke unormalt at du ikke har kvalme osv.

Jeg har heller ikke haft kvalme eller andre symptomer så jeg var da også pisse nervøs, men altså hvis du ikke har ondt eller bløder hvorfor skulle der så være noget galt tag det nu roligt og lad være med at stresse dig selv op op til scanningen - Det skal nok gå.

Carina

Anmeld

12. september 2010

Sabina92

Svane83 skriver:

Jeg er sikker på at det nok skal gå lige så fint imorgen som det gjorde for mig i tirsdags.

Og som jeg har sagt til dig før så er det altså kun ca. hveranden gravide der er plaget af kvalme så det er altså ikke unormalt at du ikke har kvalme osv.

Jeg har heller ikke haft kvalme eller andre symptomer så jeg var da også pisse nervøs, men altså hvis du ikke har ondt eller bløder hvorfor skulle der så være noget galt tag det nu roligt og lad være med at stresse dig selv op op til scanningen - Det skal nok gå.

Carina

wow jeg fik helt tåre i øjnene da jeg læste dit indlæg..

Det fik mig til at se helt anderledes på tingene, få ord gør virkelig meget i den her tid, det bekræfter mig virkelig de ting du siger

Anmeld

12. september 2010

Sabina92

SussieThyssen skriver:

Selvfølgelig skal det nok gå alt sammen piger

Jeg sender alle jer små bekymrede mødre et stort knus, og så vil jeg tænde et lys for jer i aften.

Hvor er du sød

Tusind tak skal du have.

Anmeld

12. september 2010

Sabina92

Maalene skriver:

Tror SLET ikke du har noget at være bekymret over

Har en veninde som var til NF for 4 uger siden, og hun har INGEN symptomer, hverken kvalme, ømme bryster eller noget - hun er kun mer træt end normalt - og ALT var bare som det skulle være

En risiko på 0, og alt tegner bare PERFEKT!

Tror altså KUN at det er et godt tegn, at du har det så godt, for så tyder det jo på, at alt er som det skal være - du er bare HELDIG

Håber virkelig det bedste imorgen  Håber håber håber jeg er en af de heldige.

- Var hun os sygt bange?

Anmeld

12. september 2010

Maalene

Sabina92 skriver:

wow jeg fik helt tåre i øjnene da jeg læste dit indlæg..

Det fik mig til at se helt anderledes på tingene, få ord gør virkelig meget i den her tid, det bekræfter mig virkelig de ting du siger

Ja, hun var også rigtig nervøs - men heldigvis uden grund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.