Edderkopper om morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2010

millesofie

Jeg har siden jeg var helt lille haft en sygelig angst for edderkopper og div andre små kryb især dem med skal

jeg har så siden der kom bette børn i huset undertrykt denne angst, mest fordi at de ikke skal blive bange og de skal jo slet ikke lære at de er farlige

jeg tror at hvis jeg blev spurgt i går ville jeg have svaret at jeg næsten var kommet af med min angst, for det troede jeg virkelig at jeg var!

men næ nej man bliver så klog af hverdagen..

idag startede godt, lille vågnede og vi stod op, lavede kaffe og gik oven på til Marcus-Emil og Mormor, fik dem ud af fjer'erne og gik ned og satte ristet toast over (det er jo søndag) og vælling plus grød.. vi spiste og hyggede som vi plejer om søndagen, så gik Mormor og Marcus-Emil (de skal i kirke ) det efterlader så mig og lille herhjemme med oprydning og formiddagslur

jeg tager af bordet og sætter lille i legehjørnet, det gider hun ikke lige.. så hun kravler ud til mig i køkkenet og piver helt vildt jeg er lidt stresset (skal jo nå at rydde op lægge hende og nå at slappe af inden de kommer tilbage fra kirke ) så jeg speeder lidt op og halvt løber ind i stuen efter et par sutter, som kan gi mig et par min xtra jeg når lige tilbage til køkkenet da jeg opdager at det kilder på mine fingere der sidder verdens største stankelben på den ene sut!!! jeg bliver helt lam af skræk og udbryder i et skrig og smider sutten fra mig Lille bliver mega forskrækket og giver sig til at hyle helt hysterisk hvis ikke panisk, lige der går det op for mig hvad jeg laver og hiver ungen op til mig, og trøster alt hvad jeg kan, da hun er kommet sig, lister vi hen til sutten (hvor edderbasse stadig sidder) og jeg tager mig gevaldigt sammen og tager sutten op (stadig med Lille på armen) og går pænt uden for og får vippet edderbasse af og giver den en ordenlig en med skoen (mest fordi den gjorde mig så forskrækket, hævn ) vi går indenfor igen og sætter os og putter lidt..

jeg har nu fået lagt hende til at sove

så godt at Marcus-Emil ikke var hjemme

nu vil jeg bare gå ind i stuen og prøve at få nerverne under kontrol

nå ville endlig bare lige ud med det, en slags selv terapi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

dorthemus

GYYYYYSSSS  Hader også edderkopper...er hundeangst for dem og ville selv blive utroligt ked af hvis min datter blev lige så sygeligt bange for dem. Så jeg tager mig også sammen

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Har for øvrigt en "sjov" historie: én af mine veninder fortalte at hun en morgen var kommet ud på badeværelset, meget søvndrukken, og havde taget sin tandbørste for at børste tænder...og så sad der en GRANDE edderkop på børstehovedet...på BØRSTEHOVEDET!!!!!

Anmeld

12. september 2010

millesofie

dorthemus skriver:

Har for øvrigt en "sjov" historie: én af mine veninder fortalte at hun en morgen var kommet ud på badeværelset, meget søvndrukken, og havde taget sin tandbørste for at børste tænder...og så sad der en GRANDE edderkop på børstehovedet...på BØRSTEHOVEDET!!!!!

AAADDD!!!! nej nej nej hvor ulækkert

Anmeld

12. september 2010

dorthemus

Fisenberg skriver:

AAADDD!!!! nej nej nej hvor ulækkert

Ulækkert er simpelthen ikke ordet...så tæt må en edderkop bare ALDRIG komme på ens mund..FØJ FØJ FØØØØJ!!!

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ej hvor jeg føler med dig hader edderkopper

det er vidst også noget med man spiser et par stykker om året når man sover

Anmeld

12. september 2010

millesofie

line melias mor skriver:

hviiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ej hvor jeg føler med dig hader edderkopper

det er vidst også noget med man spiser et par stykker om året når man sover

ja 12 i gemmensnit

Anmeld

12. september 2010

line melias mor

Fisenberg skriver:

ja 12 i gemmensnit

Anmeld

12. september 2010

millesofie

line melias mor skriver:

jeg håber det er dem i sommerhusene der tar de fleste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.