Man ved, man er mor, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. september 2010

Frk. Himmelblå

(Ja, I kender vel legen :-) Kom med jeres guldkorn, piger!

Inspireret af denne morgen, kan jeg begynde:

"Man ved, man er mor, når ens baby-girl vækker en søndag morgen kl. 05:59, og man glad tænker: Hvor lækkert, hun har sovet længe i dag.."

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

aarhusmor

Man ved man er mor når ens sønnemand, glædesstrålende kommer ind og spørger om man vil prøve noget af hans sorte solcreme. Han er spurgt ind i sort akrylmaling og så går man ud på badeværelset, og der er det hele også smurt ind. Det skete igår!

Anmeld

12. september 2010

Frk. Himmelblå

aarhusmor skriver:

Man ved man er mor når ens sønnemand, glædesstrålende kommer ind og spørger om man vil prøve noget af hans sorte solcreme. Han er spurgt ind i sort akrylmaling og så går man ud på badeværelset, og der er det hele også smurt ind. Det skete igår!

Men jeg vil vædde med, at UV-faktoren er høj!  Ha ha!

(Og hold da op et svineri! Det kan ikk have været nemt at fjerne igen!)

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

he he, sikke en dejlig tråd.

her vågnede Rasmus også først omkring kl 6, og lugtede for en gang skyld ikke af bæ, så jeg smiler og tænker "neyyy en dejlig start"

så ja, "man ved man er mor når lugten af kaffe er blevet ersattet af lugten af prut" 

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

SeptemberBaby skriver:

Men jeg vil vædde med, at UV-faktoren er høj!  Ha ha!

(Og hold da op et svineri! Det kan ikk have været nemt at fjerne igen!)

Nej, han måtte gøre det af to omgange. (For selvfølgelig fik han selv lov til at gøre det. Men sæbe og vand er jo også sjovt

Anmeld

12. september 2010

aarhusmor

nutche skriver:

her vågnede Rasmus også først omkring kl 6, og lugtede for en gang skyld ikke af bæ, så jeg smiler og tænker "neyyy en dejlig start"

så ja, "man ved man er mor når lugten af kaffe er blevet ersattet af lugten af prut" 

hehe ja det husker jeg svagt.

Anmeld

12. september 2010

Frk. Himmelblå

nutche skriver:

Ja, synes simpelthen, det er morsomt at tænke på, at ens fortidige jeg ville ha' troet, det var løgn, hvad man i dag sætter pris på!

Prøv lige at fortæl "mig i version 20 år", at jeg en dag ville synes, at kl. 6 er et rimeligt tidspunkt at stå op på en søndag morgen! 

Anmeld

12. september 2010

Lone Jakobsen

SeptemberBaby skriver:

Ja, synes simpelthen, det er morsomt at tænke på, at ens fortidige jeg ville ha' troet, det var løgn, hvad man i dag sætter pris på!

Prøv lige at fortæl "mig i version 20 år", at jeg en dag ville synes, at kl. 6 er et rimeligt tidspunkt at stå op på en søndag morgen! 

he he, ja her var vi ellers begyndt at ku putte under dynen til kl 9 fordi børnene var "så store"

men da vi valgte at få en lille efternøler...blev kl 6 pludselig et helt okay tidspunkt at stå op på

til hverdag vågner han nemlig mellem 5-5,20 hvor vi står op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.