Vaniljestang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

50.787 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor meget vaniljesukker skal der til for, at det er det samme som en vaniljestang - og kan man overhoved erstattet vaniljesukker for en vaniljestang?

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

henh01

Det tror jeg ikke man kan for vanilie i stangen er jo det rene vanilie.. Men ved det ikke.. Hvis der står at man skal bruge en stang så ville jeg bruge det

Anmeld

11. september 2010

MoarHvidovre

Der stod en hel vaniljestand og det brugte jeg også. Men så kom jeg bare til, at tænke på om man evt. kunne erstatte det med vaniljesukker

Anmeld

11. september 2010

Mette.

MoarHvidovre skriver:

Der stod en hel vaniljestand og det brugte jeg også. Men så kom jeg bare til, at tænke på om man evt. kunne erstatte det med vaniljesukker

Det gør jeg af og til.. Plejer bare at putte en god tsk. fuld i, i stedet for men præcis mængde ved jeg ikke..

Anmeld

11. september 2010

Halbschön

MoarHvidovre skriver:

Hvor meget vaniljesukker skal der til for, at det er det samme som en vaniljestang - og kan man overhoved erstattet vaniljesukker for en vaniljestang?

Kh. Katja

I en eller anden opskrift jeg engang skulle bruge, der havde de skrevet 1 vanillestang eller 1 tsk vanillesukker.. Så det kan man nok godt ;o)

Anmeld

11. september 2010

MoarHvidovre

Mette. skriver:

Det gør jeg af og til.. Plejer bare at putte en god tsk. fuld i, i stedet for men præcis mængde ved jeg ikke..

Ok. Det må jeg prøve og se hvad forskellen er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.