Kvinder og deres selvbillede.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du tilfreds med din krop ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.391 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. september 2010

Anonym trådstarter

Er kvinder nogensinde tilfredse med deres kroppe og hvis ikke, hvorfor er der sådan.

Hvad mener I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Trolde_mor

Vælger lige at uddybe mit svar

Jeg var fuldt ud tilfreds for 2 år siden (inden min PCO slog igennem - jeg tog 14 kg på, på 4 mdr. og det fortsatte.. ) Så endte med at veje 20 kg. mere end da jeg var ovenud tilfreds.

Nu er jeg så gravid og håber at min graviditet kan hjælpe lidt på PCO'en så jeg lige kan tabe kg. igen, og ja, så er jeg igen tilfreds, på trods af de strækmærker jeg har fået. Smiler..

Så ja, man kan som kvinde godt være tilfreds med sin krop

Anmeld

11. september 2010

CiSo

Nej slet ikke! Jeg hader min krop rent ud sagt! 

jeg syntes den grim, og syntes min bryster hænger. 

Anmeld

11. september 2010

slettet_7530

Jeg har tabt mig mange kilo, har fået bearbejdet en masse ting oppe på første sal i den forbindelse  jeg har psorasis jeg har lidt hængebabser efter to fødsler, jeg har lidt hængebug jeg har også fået et par enkelte grå hår men min krop fortæller min historie og jeg er stolt af den som den er, den er en del af mig og de ting jeg har været igennem.  så ja jeg er tilfreds med mig selv og min krop

Anmeld

11. september 2010

dorthemus

I betragtning af, at jeg er 39 år og lige har født et barn så jeg er sgu okay tilfreds..selvom jeg da har et par indsatsområder

Anmeld

11. september 2010

Helle30

Det tror jeg faktisk at jeg er ja...Eller også kan jeg ikke være bekendt at brokke mig. Ved min sidste vejning før vores seneste guldklump viste nålen 87 kg... Som i: Jeg måler 156 cm. og har vejet 87 kg!!!! Jeg blev ret nervøs for gravi-sukkersyge, blodpropper osv. og det er lykkedes mig at ramme en kampvægt på 57 kg. Jeg har ikke antydningen af strækmærker, og min mave er helt fint trimmet, men jeg har de mest usexede bubser i hele verden.Jeg kunne endda fristes til at få dem fikset...  Nå, og de har aldrig været brugt til amning... - Og dog er de mine værste fortrin...

Jeg synes måske nok, jeg er ok. under alle omstændigheder vil mine børn elske mig uanset hængebabser eller mærkelig hoftehud - Ja, I ved sgu godt, hvordasn dét ser ud!

Knuuuuuus!

Anmeld

12. september 2010

misslea

Ja - jeg er faktisk helt tilfreds med, hvordan min krop ser ud!!!!

Lige pt er jeg gravid med 3 uger til termin, og alligevel er jeg meget tilfreds!!!

Inden jeg blev gravid vejede jeg 60 kg og er 170 cm høj!!! Jeg har taget 7 kg på ialt under min graviditet, som stort set kun sidder på en meget fin rund mave.... uden strækmærker SO FARE... hehehe!!!

Jeg har før i tiden været utilfreds med mine runde kinder og tendens til dobbelthage, men altså.... ærligt talt, det kan faktisk ikke hidse mig op længere

Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan jeg ender med at se ud, når prinsessen er kommet ud, men indtil videre synes jeg ikke, at eg kan tillade mig at brokke mig....

Hilsner fra Lea - som er seriøst tæt på at blive mor lige om snart.....

Anmeld

12. september 2010

sarahb

jeg er tilfreds med min krop. Det har jeg nu altid været selvom jeg vejede 15 kg mere da jeg var yngere. Der havde jeg det heller ikk dårligt over den.

Vil dog sige hvis vi får råd og jeg lyster kunne jeg godt finde på at modellerelidt på brysterne men det er kun et luksus problem for jeg kan sagtens leve med dem og være ok tilfredse med dem

Anmeld

12. september 2010

Mathilde

sophieamalia skriver:

Nej slet ikke! Jeg hader min krop rent ud sagt! 

jeg syntes den grim, og syntes min bryster hænger. 

Præcis det samme her...

Jeg har hadet min krop hele mit liv uanset om jeg har været overvægtig eller undervægtig. Jeg har aldrig haft et normalt forhold til mad. Enten overspiser jeg eller også kontrollerer jeg min mad så voldsomt, at jeg næsten intet indtager og bliver en smule (ja hader altså ordet) men anorektisk. Jeg kan bedst lide de perioder, hvor JEG har kontrollen...

Anmeld

12. september 2010

CiSo

Mathilde skriver:

Præcis det samme her...

Jeg har hadet min krop hele mit liv uanset om jeg har været overvægtig eller undervægtig. Jeg har aldrig haft et normalt forhold til mad. Enten overspiser jeg eller også kontrollerer jeg min mad så voldsomt, at jeg næsten intet indtager og bliver en smule (ja hader altså ordet) men anorektisk. Jeg kan bedst lide de perioder, hvor JEG har kontrollen...

jeg har det præcis på samme måde! jeg har også i perioder haft et anorektisk forhold til mad, desværre.. hvor jeg ikke har haft andet i hovedet end det mad jeg indtog! inde i mit hoved er hver dag en evig diskussion mellem englen og djævlen, hvor djævlen er den der skulle have mest at sige.. ( hvis du forstår) Altså det punkt er et af mine aller svageste punkter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.