Hvor var det dumt af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.131 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. september 2010

betiinsen

er i tyrkiet med en veninde, og skal have min mens. i morgen. testede idag og fik 3 ret positive test i morges. nu her det så aften og valgte at gå hen til en tyrkisk læge for at blive testet. hun testede bare med en normal graviditetstest fra tyrkiet, og det viste negativ, måske lidt positiv sagde hun. man kunne ane en rød streg. har drukket en del idag, men er også bange for at få en bio... ved heller ikke hvor følsomme testene er hernede. hun synes jeg skulle teste om en uge, da hun var lidt i tvivl... puha..

krydser fingre for jeg er gravid og at den bliver derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Mamalou

Jeg synes dine tester tidligere i dag var ret positive, selvom stregerne var utydelige - men to streger er to streger, så mon ikke den er der. 

Jeg ville i hvert fald ikke drikke mere, ferie eller ej. Det er ikke på den konto, der skal tages chancer.

Bed om en sodavand med paraply i  

God ferie 

Anmeld

11. september 2010

twinboys

Mamalou skriver:

Jeg synes dine tester tidligere i dag var ret positive, selvom stregerne var utydelige - men to streger er to streger, så mon ikke den er der. 

Jeg ville i hvert fald ikke drikke mere, ferie eller ej. Det er ikke på den konto, der skal tages chancer.

God ferie 

Smiler lige mine ord...

Anmeld

11. september 2010

VIPpigen

Mamalou skriver:

God ferie 

Hihi. Er sikker på hun mener hun har drukket meget væske, UDEN alkohol i. Tror næppe hun har hældt til meget alkohol siden hun tog de ret så positive teste. Bare lige en lille redigering, på en misforståelse... (hvis jeg forstår ret)

Men til TS, vent og se hvad der sker, du kan ikke gøre andet, og nyd din ferie, hvis mens udbliver så nyd den uden alkohol...

Anmeld

11. september 2010

Mamalou

VIPpigen skriver:

Hihi. Er sikker på hun mener hun har drukket meget væske, UDEN alkohol i. Tror næppe hun har hældt til meget alkohol siden hun tog de ret så positive teste. Bare lige en lille redigering, på en misforståelse... (hvis jeg forstår ret)

Men til TS, vent og se hvad der sker, du kan ikke gøre andet, og nyd din ferie, hvis mens udbliver så nyd den uden alkohol...

Det kan sagtens være at der er sket en misforståelse, men det var sådan jeg forstod den ud fra teksten  

Anmeld

11. september 2010

VIPpigen

Mamalou skriver:

Det kan sagtens være at der er sket en misforståelse, men det var sådan jeg forstod den ud fra teksten  

Også helt forståligt. Tror dog hun mente at hun havde en meget svag måske positiv ved den læge, og grunden til den var meget svag positiv var hun havde drukket masser af væske, så hcg var "fortyndet". Men mon ikke hun vender tilbage, så kan hun selv lige forklare om det var vand (non alkohol) eller alkohol hun havde skyllet ned... Hihi. Men vil give dig ret, det kan godt misforståes, enten på den ene eller anden måde.

Anmeld

11. september 2010

betiinsen

hehe undskyld fik ikke lige forklaret det ordenligt.. Drak rigeligt med væske. Men kan sagtens forstå den kan misforståes.

hmm ja prøver også at nyde ferien, selvom det er hårdt ikke at tænke for meget på det.

Altså de teste jeg tog idag var forskellige og viste alle positive. Og ved lægen sagde hun den var negativ endnu, men kunne ane en rød streg. Ved ikke om det har betydning at jeg har taget den ved lægen om aftenen og har drukket meget væske på min ferie, eller om jeg slet ikke er gravid.

hmm Puhhaa.. lad mig komme hjem til dk og finde ud af det.. tiden går alt for langsomt..

synes mine teste var så fint positive

Krydser stadig for der er en lille en derinde

Anmeld

11. september 2010

Mamalou

betiinsen skriver:

hehe undskyld fik ikke lige forklaret det ordenligt.. Drak rigeligt med væske. Men kan sagtens forstå den kan misforståes.

hmm ja prøver også at nyde ferien, selvom det er hårdt ikke at tænke for meget på det.

Altså de teste jeg tog idag var forskellige og viste alle positive. Og ved lægen sagde hun den var negativ endnu, men kunne ane en rød streg. Ved ikke om det har betydning at jeg har taget den ved lægen om aftenen og har drukket meget væske på min ferie, eller om jeg slet ikke er gravid.

hmm Puhhaa.. lad mig komme hjem til dk og finde ud af det.. tiden går alt for langsomt..

synes mine teste var så fint positive

Krydser stadig for der er en lille en derinde

Jeg beklager at jeg var så hurtig på aftrækkeren... Nok aller mest fordi, jeg bliver så harm over folk der drikker under graviditeten - undskyld 

Jeg er sikker på, at dine test er positive = du er gravid! Jeg forstår at det kan være svært at tro det, når stregerne ikke var helt tydelige, men de var der og jeg er sikker på at du bliver overbevist inden længe...

Nyd din ferie og det (forhåbentlig) gode vejr.. I DK er det trist og gråt!

Anmeld

11. september 2010

betiinsen

det skal du bestemt ikke undskylde - mig der ikke forklarede mig ordentligt.. har præcis samme holdning som dig, og har ikke drukket efter jeg tog testene, tænk hvis jeg nu er gravid.

men ja testene er vel ikke lige følsomme.. men skal lige være overbevist når jeg kommer til danmark, man kan ikke helt regne med lægerne hernede. betalte lidt over 100 kr for at hun tjekkede, og så troede jeg at hun tjekke mig på andre måder, men hun tog en normal test, som man også kan købe dernede.. men ja..

Har det helt skidt indeni lige nu, over ikke at vide det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.