Hvad går jeres dag med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

452 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Inbm

Hej alle....

Er bare lidt nysgerrig for at høre hvad i laver i løbet af dagen, når man har en lille størrelse??

Har selv født for 1mdr og 1dag siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Alberts/

jeg står op giver bassen mad, skifter ham, spiser, rydder op. og går i seng(; hihi det var i kort version

Anmeld

11. september 2010

Sesse89

Baby pasning, praktiske ting, madlavning, vasketøj og en masse andre husmor ting..

Er dog begyndt at have en fridag om ugen hvis jeg ønsker det hvor hun bliver afleveret ved dp'en/oldemor så jeg kan få lidt tid til mig selv dog ender det altid med at jeg gøre rent og vaskertøj

Anmeld

11. september 2010

Snuffler25

Splejs skriver:

jeg står op giver bassen mad, skifter ham, spiser, rydder op. og går i seng(; hihi det var i kort version

Lyder nogenlunde som mine dage, de dage hvor vi ingen planer har hihi Og dagen går faktisk hurtigt bare med madning, skifning, lege, putte osv.. det synes jeg

Men når vi skal noget, så besøger vi meget min mormor/morfar eller venner - vi er også en del sammen med mødregruppen, faktisk 1 gang ugentligt fordi vi enten mødes hos en af os eller tager i svømmehallen Nicolaj og jeg går også til babysang og skal starte til babygymnastik om et par måneder

Jeg synes altid jeg har gang i noget Så længe baby kan følge med og trives, så ka jeg godt lide der sker noget i hverdagene

Anmeld

12. september 2010

Inbm

Ja det var lidt det jeg tænkte.... Syns bare dagen går så hurtigt, med mad, ble skift, sove, mad, ble skift, sove osv hihi

Ville bare lige høre om det kun var mig der følte det var sådan

Plejer selv at have 1000 jern i ilden hele tiden,  og med et sidder man der hjemme næsten hver dag.... Stor omvæltning for mig i hvert fald!

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.