Smertefri fødsel.dk - nogen der har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Katholt

Hej.

Som overskriften lyder, er jeg interesseret i at høre, om der er nogen herinde der har prøvet et kursus hos smertefrifødsel.dk og hvad de har fået ud af det.

Jeg overvejer nemlig at deltage i sådant et kursus.

Katholt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2010

klmf

Hej

Min kæreste og jeg gik til almindelig fødselsforberedelse for førstegangsfødende - og det var rigtig godt. Det levede op til navnet, det forberedte os på en masse ting, selvom man jo aldrig kan forberedes på noget så stort Jeg var faktisk bange for at skulle føde, men kom til det sted, hvor jeg tænkte at det her kan jeg godt og det skal nok gå!

Havde også en god fødsel synes jeg, på trods af at banditten valgte at banke skævt på, så han ikke kunne komme ud (AAAAAAAAAVVVVV SIGER JEG BARE) og derfor fik jeg en fødeepidural for at udholde det. Gjorde heldigvis at jeg ikke endte i akut kejsersnit

Anmeld

18. september 2010

klmf

Har så lige set lidt på hjemmesiden. Er nok en anelse skeptisk overfor at læren om Pavlovs betingede reflekser kan gøre, at jeg ikke kan mærke jeg skal skyde et barn ud af bækkenet!!!

Anmeld

19. september 2010

Katholt

Hej Charlotte.

Tak for dit svar. Jeg valgte også at dropppe det, da det lød for godt til at være sandt og ifølge andre på Min mave.dk kun handler om forskellige vejrtrækningsøvelser. Og de 2300 kan jeg jo da sagtens bruge til noget andet fedt....for som min jordemoder siger er smerten stor, men du ved den holder op og du får det mest fantastiske ud af det, så...:0)

Venlig hilsen Jane

Anmeld

19. september 2010

sus82

Jeg har købt bogen "aktiv fødsel" den er egentlig meget god, og tænker at hvis det kun er ang. vejrtrækningsøvelser o.lign så vil der være penge at spare der, den kostede 149kr.

Anmeld

19. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

En af dem fra min JM gruppe bruger den der bog og øver sig. Men hun har ikke født endnu, så jeg ved ikke om hun syntes at det virker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.