hvornår stoppede du med mme?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Unalisa

mit barn er nu snart 9 mdr  og sp har ikke været her siden 6 mdr.  så nu spørger jeg jer isted... hvornår holdte i op med at give modermælkserstatning til jeres børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Laulund87

Læser lige med for det har jeg også tænkt på og min datter er også 9 måneder.

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Jeg stoppede med det lige før Julie blev 1 år... Brugte slet ikke noget til "afvænning"....

Anmeld

11. september 2010

mariamiss6

Jeg stoppede omkring 11 måneder ved begge ungerne... På det tidspunkt var de nede på kun at få en flaske, og så lidt MME i grød....

Mine unger har aldrig været synderligt afhængige af flasken, så da posen blev tom, købte jeg bare ikke en ny pakke, og der var ingen problemer i det.....

men jeg mener altså, at de skal have 450 ml i døgnet op til 1 år... og/eller noget med jern eller D-dråber.......

hvad med at spørge sundhedsplejersken? der er jo en i ekspert panelet lige her på siden.....

Anmeld

11. september 2010

NatasjaL

vi stoppede da vores datter var 9 måneder

Anmeld

11. september 2010

Unalisa

NatasjaL skriver:

vi stoppede da vores datter var 9 måneder

hvad fik hun så i sted???

Anmeld

11. september 2010

NatasjaL

Unalisa skriver:

hvad fik hun så i sted???

alm mad og let mælk og så skal de bare have jern dråber til de er 1 år.

Anmeld

11. september 2010

Unalisa

NatasjaL skriver:

alm mad og let mælk og så skal de bare have jern dråber til de er 1 år.

Må de ikke få sødmælk istedfor let? hvordan tog dit barn da du stoppede mme.. gik i ned i mængde før i droppede helt?

Anmeld

11. september 2010

NatasjaL

Unalisa skriver:

Må de ikke få sødmælk istedfor let? hvordan tog dit barn da du stoppede mme.. gik i ned i mængde før i droppede helt?

vores sp sagde dengang at hun ville foretrække vi brugte letmælk til hendes mad og når hun skulle have det af drikke. kan ikke lige huske hvorfor.

altså hun fik kun en flaske inden hun ville i seng det sidste lange stykke tid, og det stoppede vi med fra den ene til den anden dag, der var ingen problemer overhovedet

Anmeld

11. september 2010

Ni-ko-li-ne

Indtil barnet er 1 år anbefales det at give minimum 400ml MME... Pga jern... Men de kan få det i maden eller i kop... Ellers er anbefalingen sødmælk til de er 1 år og så letmælk fremover...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.