Hjælp os med at finde det rigtige navn !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

felicity

Maja_4000 skriver:

Kæresten og jeg er nu efterhånden blevet ENIGE om to navne Det tog sin tid :b Men altså ..

Jeg har fra starten gerne villet have , at hun skal hedde Emilie , men det var kæresten ikke med på .. Med tiden har han så vænnet sig til det , og synes nu at det er sødt (:

Det andet navn vi har er Caroline .. Det var vi begge enige om fra starten .. Men så kommer hun til at hedde Caroline Carlsen .. Lyder det underligt ?

Efternavnet kan jeg jo desværre ikke ændre .. Kæresten insisterer på , at hun skal have hans ! :b (Hun får så mit mellemnavn)

Undskyld det blev lidt langt :p Håber I vil komme med jeres mening (:

noget helt 3 !!

Madeline Carlsen

Emilia Carlsen

Madison Carlsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

sweetypie

Stemte slf Emilie, da jeg selv er mor til den skønneste Emilie Josefine

Anmeld

11. september 2010

Mellepige

Emilie Carlsen lyder sødt!

Anmeld

11. september 2010

Maja_4000

Tak for jeres svar og stemmer allesammen (:

Der er flest som hælder til Emilie .. Det gør jeg også :p Men Emilie Carlsen er måske lidt .. Tungt , eller sådan :p

Godt vi stadig har lang tid til at tænke over det xD Ville bare gerne gå amok i ting med navn på :b

Anmeld

11. september 2010

Trolde_mor

Har stemt Emilie - syntes det er et sødt navn og lyder godt med efternavnet

Anmeld

11. september 2010

Chamomile

Jeg har stemt Emilie.

Anmeld

12. september 2010

Maja_4000

Hiver den lige frem igen

Anmeld

12. september 2010

Sofia

Rigtig søde navne begge to. Personligt ville jeg dog vælge noget der var knap så populært.

Anmeld

12. september 2010

Maja_4000

Sofia skriver:

Rigtig søde navne begge to. Personligt ville jeg dog vælge noget der var knap så populært.

Jeg blev også meget irriteret , da jeg så en liste over hvor populærer de er ! :b Men det er nu engang de navne vi er faldet for .. Så det må hun leve med :p

Anmeld

12. september 2010

Sofia

Maja_4000 skriver:

Jeg blev også meget irriteret , da jeg så en liste over hvor populærer de er ! :b Men det er nu engang de navne vi er faldet for .. Så det må hun leve med :p

Ja når man falder for navnene så føles det rigtigt, og det er jo det vigtigste

Tænker mest i forhold til hvis der er 5 der hedder det samme i klassen, så barnet blir' kaldt "CC" eller hvilke forkortelser der findes på. Men det er jo slet ikke sikkert, og navnene er rigtig fine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.