Vi blev da lige undersøgt og godkendt... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2010

Mira0911

JA det er skønne Oscar jeg snakker om...

Utroligt hvad der kan ske på en uge, af kærlighed til sine dyr...

Jeg har lige sat med Oscar knap en time, bare puttet med ham, nusset og virkelig kælet med ham.. Og han "snakkede" lystigt når jeg a'ede ham...

Det er så fantastisk... Han kravlede ligeså forsigtigt op til min hals og puttede sig ind til mig.. Han begyndte at slikke min hals, senere kravlede han ned på maven af mig og begyndte at slikke min fingere...

Til sidst gjorde det i takt med at jeg a'et ham, Julie begyndte også at kæle med ham og han gjorde det samme ved hende...

Nu kan jeg mærke at han er faldet mere til her, undersøger tingene meget mere end hvad han gjorde for 3 dage siden... Han er mere synlig i buret når man går forbi ham, før lå han og gemte sig under høet...

Så mere eller mindre har han godkendt mig og Julie med hans respons til os...

Jeg måtte bare dele med jer skønne mennesker...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

Nadia&Daniel

Årh hvor hyggeligt  Rigtig solskins-historie på en trist og våd dag

Anmeld

11. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har lige sat med Oscar knap en time, bare puttet med ham, nusset og virkelig kælet med ham.. Og han "snakkede" lystigt når jeg a'ede ham...

Det er så fantastisk... Han kravlede ligeså forsigtigt op til min hals og puttede sig ind til mig.. Han begyndte at slikke min hals, senere kravlede han ned på maven af mig og begyndte at slikke min fingere...

Til sidst gjorde det i takt med at jeg a'et ham, Julie begyndte også at kæle med ham og han gjorde det samme ved hende...

Nu kan jeg mærke at han er faldet mere til her, undersøger tingene meget mere end hvad han gjorde for 3 dage siden... Han er mere synlig i buret når man går forbi ham, før lå han og gemte sig under høet...

Ih hvor skønt. Dejligt han er faldet til.  Det er vildt hvor hurtigt dyr accepterer en, hvis de får masser af kærlighed og omsorg.

Havde i haft ham en uge nu? Hvor gammel er han?

Anmeld

11. september 2010

Pia.

MoarJ skriver:

- åhhhh... behøver jeg skrive mere...

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih hvor skønt. Dejligt han er faldet til.  Det er vildt hvor hurtigt dyr accepterer en, hvis de får masser af kærlighed og omsorg.

Havde i haft ham en uge nu? Hvor gammel er han?

Vi har haft ham i en uge idag... Han er 3 mdr gammel... :)

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Pia. skriver:

- åhhhh... behøver jeg skrive mere...

Nej det behøver du ikke søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.