svar på blodprøve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2010

betiinsen

når man har testet positiv og tager til lægen. tager de så en blodprøve? og hvor lang tid skal man vente på svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvis der er to streger er der ingen grund til at tage blodprøve. Det er kun hvis der er tvivl eller problemer af en art. Ellers bliver der taget en i forbindelse med dobbel/trippeltesten

Anmeld

11. september 2010

betiinsen

okay har taget 3 teste idag, og skulle have min mens. i morgen. de viser alle tre ret positive, skal jeg så ikke have lægen til at godkende det?

Anmeld

11. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De to gange jeg har været gravid har jeg ikke fået taget blodprøve for, at bekræfte, at jeg nu også var gravid. Jeg havde to streger og det var "bevis" nok og jeg havde styr på min mens.

Når du kommer til lægen for, at få lavet vandrejournal vil han også lave en gyn på dig og så kan han mærke, at du er gravid.

Hvis du gerne vil se rigtig liv kan du betale dig for en tryghedsscaning  ellers er det at vente til nf.

Kh. Katja

Anmeld

11. september 2010

betiinsen

okay tak for svar.. så må jeg se hvad de siger mandag morgen.. synes pludselig der er lang tid til..

Anmeld

11. september 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarHvidovre skriver:

De to gange jeg har været gravid har jeg ikke fået taget blodprøve for, at bekræfte, at jeg nu også var gravid. Jeg havde to streger og det var "bevis" nok og jeg havde styr på min mens.

Når du kommer til lægen for, at få lavet vandrejournal vil han også lave en gyn på dig og så kan han mærke, at du er gravid.

Hvis du gerne vil se rigtig liv kan du betale dig for en tryghedsscaning  ellers er det at vente til nf.

Kh. Katja

Jeg har ikke fået lavet en gyn på noget tidspunkt mens jeg har været gravid, så det er vist forskelligt fra læge til læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.