Ang priser på nettet babysam??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. september 2010

pussepige

Nogen der ved om det er samme priser de kører med i butikkerne som det er på nettet i babysam??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2010

DagplejerGreve

Jeg handler aldrig på Babysams hjemmeside igen.. Aldrig i mit liv har jeg oplevet så dårlig service.. Da min pakke blev væk i posten kontaktede je dem for at få de papirer som gjorde jeg ville kunne få dækket indholdet. Det havde de sådan set ikke tænkt sig at bruge tid på. Fik først min pakke efter en måned, efter jeg havde sendt utallige sure mails og kontaktet deres hovedkontor.

Anmeld

11. september 2010

Mira0911

Mere eller mindre er det de samme priser, næsten... Det kan godt svinge lidt...

Anmeld

11. september 2010

Trolde_mor

Syntes priserne umiddelbart er meget ens. Der er dog gode tilbud på babysams hjemmeside ind imellem Bare husk, at de tilbud der er på siden ikke er i butikken - de kører seperat

Jeg har købt to gange på siden, og har ingen problemer haft med dem ( (kun i butikken da jeg bestilte noget hjem Men det sagde de så også direkte til mig da jeg bestilte, at det oplevede de ofte )

Anmeld

11. september 2010

pussepige

Jeg skrev en mail til babysam og fik svar tilbage :

Ja, tilbuddet gælder også i vores butikker, dog med forbehold for om der på et tidspunkt bliver udsolgt.

Så jeg vil da ikke betale 60 kr i fragt hvis jeg kan kører i babysam og spar de penge..

Anmeld

11. september 2010

mortilnoahogmelina

Jeg gik i babysam for at købe en autostol som de havde til 1100 på deres hjemmeside i butikken kostede præcis den sammen stol 1399 . Så det passer ikk helt de har sammen priser . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.